Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.
Obecnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy, specjalizującej się w branży pralniczej i usług wynajmu tekstyliów,poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Możesz zyskać :
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace, wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy
- Uczestnictwo w odpowiedzialnych i interesujących projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, poprzez pakiet szkoleń oraz programy coachingowe
- Pracę w unikalnym otoczeniu, dołączenie do pełnego pasji młodego i dynamicznego zespołu
- Dużą samodzielność, elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo zdalnej
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy,telefon oraz laptop)
Będziesz odpowiadać za:
- Opiekę nad kluczowymi Klientami oraz doradztwo w zakresie nowych usług
- Prowadzenie spotkań handlowych i negocjację warunków zawieranych transakcji
- Przygotowanie umów oraz koordynację ich realizacji
- Monitorowanie i analizę danych rynkowych oraz działań konkurencji
- Organizację i udział w akcjach promocyjnych mających na celu budowanie świadomości marki
- Szkolenia przedstawicieli handlowych
Od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, związanego z new business development - minimum 3 lata
- Znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie min. B2
- Wysoko rozwiniętych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
- Umiejętności nawiązywania i rozwijania relacji opartych na zaufaniu
- Dobrej znajomości programu Excel oraz biegłej obsługi Power Point
- Wykształcenia wyższego