Grupa Passus jest polskim integratorem i dostawcą wyspecjalizowanych rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych, obejmujących w szczególności:
- projektowanie, wdrożenie oraz utrzymywanie infrastruktury
informatycznej i telekomunikacyjnej; - bezpieczeństwo, monitoring oraz poprawa wydajności sieci i aplikacji;
- systemy pracy grupowej, zarządzania procesami oraz obiegi dokumentów;
- dedykowane rozwiązania IT dla administracji publicznej.
Jesteśmy czterokrotnym laureatem nagrody Gazele Biznesu, finalistą konkursu na najlepszą strategię personalną "Inwestycja w kadry" i uczestnikiem programu "Biała Lista" oraz laureatem konkursu "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2008.
W związku z rozwojem projektów poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KAM/P07
Nr Ref.: KAM/P07
Zadania:
- pozyskiwanie Klientów i budowanie relacji biznesowych;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży;
- aktywne współuczestnictwo w realizacji polityki sprzedażowej firmy;
- prowadzenie i nadzór nad Klientami firmy (analiza potrzeb, kontakty bezpośrednie, prezentacje oferty, negocjacje);
- koordynacja i przygotowywanie ofert handlowych;
- przygotowywanie i kontrolowanie realizacji budżetów sprzedaży.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, informatyczne lub techniczne;
- minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży kompleksowych rozwiązań informatycznych, poparte udokumentowanymi sukcesami;
- bardzo dobra znajomość specyfiki potrzeb w zakresie IT;
- doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży rozwiązań IT;
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem;
- doskonałe zdolności interpersonalne i negocjacyjne;
- znajomość rynku IT oraz umiejętność poszukiwania nowych obszarów konkurencyjności;
- umiejętność analizy wymagań Klienta;
- orientacja na rozwój i sprzedaż produktów;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- dyspozycyjność;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i osiąganych wyników
- umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- udział w rozwoju Klientów