Ogłoszenie numer: 1583090, z dnia 2017-04-10
Lark Europe S.A. to wiodący producent i dystrybutor elektroniki użytkowej. Oferta spółki obejmuje urządzenia nawigacyjne GPS, tablety PC, smartfony, przenośny sprzęt audio i video, odtwarzacze DVD, tunery DVB-T i inne. Filozofią marki jest wytwarzanie wysokiej jakości produktów o ciekawym wzornictwie, bogatej funkcjonalności i konkurencyjnej cenie, co w wielu kategoriach sprzętowych skutkuje pozycją lidera rynku.
Obecnie poszukujemy pracowników w Polsce na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: dolnośląskie
Opis stanowiska
- dystrybucja produktów Lark w sektorze Retail, poprzez:
- aktywną obsługę aktualnych partnerów handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych oraz nadzór realizacji dostaw
i obsługi after sale - realizacja planów sprzedaży z zachowaniem określonych wskaźników handlowych
- koordynacja działań marketingowych, kampanii promocyjnych
udział w targach i spotkaniach branżowych - stała analiza rynku konsumentów i dostawców
- tworzenie rekomendacji dot. zwiększanie udziałów w rynku, planów sprzedaży
i wprowadzania nowych produktów - planowanie bieżących działań i raportowanie aktywności i rezultatów pracy
Wymagania
- udokumentowane doświadczenie w sprzedaży B2B, sprzedaży dóbr użytkowych, współpracy z sieciami handlowymi na poziomie central zakupowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- potrzeba poszerzania wiedzy w obszarze nowoczesnych technologii i podnoszenia własnych kompetencji
- doskonałe umiejętności:
- komunikacji interpersonalnej i negocjacji
- praktycznej i multimedialnej prezentacji produktów
- budowania dobrych, długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
- analitycznego, systemowego myślenia i syntetycznego wnioskowania - orientacja na cel, samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- elastyczność w działaniu i odporność na stres
- prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych podróży
- dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- pracę w branży IT; stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w kategorii elektroniki użytkowej w Europie Centralnej
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + wysoka premia za wyniki)
- niezbędne szkolenia, wsparcie merytoryczne i techniczne w pracy z klientem
- kulturę organizacyjną wspierającą współpracę zespołową i rozwój zawodowy
- niezbędne narzędzia do realizacji wyznaczonych celów, w tym samochód służbowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.