Stawiamy sobie wysokie wymagania, cenimy inicjatywę, kreatywność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności. Jeśli lubisz wyzwania, pracujesz z pasją, jesteś ambitny i chcesz się dalej rozwijać - dołącz do nas.
Aktualnie w związku z rozbudową struktur sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: 0516/KAM-RZE/AE
Celem pracy zatrudnionej osoby będzie wspieranie realizacji strategii i rozwoju biznesu klientów Altkom Akademii poprzez sprzedaż usług konsultingowych i edukacyjnych.
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- sprzedaż usług konsultingowych i edukacyjnych,
- pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy,
- współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,
- współtworzenie rozwiązań biznesowych dla klientów firmy,
- raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w sprzedaży B2B,
- łatwości nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych,
- wiedzy dot. struktury oraz sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw,
- nastawienia na rezultat i osiąganie celów,
- bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania i ustalania priorytetów,
- samodzielności działania,
- kreatywności,
- wyższego wykształcenia (lub w trakcie studiów).
Naszym Pracownikom oferujemy:
- pracę związaną z dziedziną najnowszych technologii i konsultingiem organizacyjnym,
- możliwości rozwoju,
- pakiet Multisport,
- pakiet opieki medycznej.