Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach wspierających organizacje w ocenie i rozwoju potencjału pracowników oraz znalezieniu skutecznych i odpowiednich kandydatów na stanowiska wyższe i specjalistyczne.
Naszym Klientem jest firma z kapitałem zagranicznym, dostarczająca na rynek najnowocześniejsze urządzenia grzewcze, leader w swojej branży. Nasz Klient jest laureatem wielu prestiżowych nagród, a jego produkty, dzięki wysokiej jakości, zdobywają liczne tytuły, między innymi są corocznie wyróżniane przez użytkowników w rankingu Produkt Przyjazny dla Mojego Domu.
Key Account Manager
Region działania: województwo lubelskie i podkarpackie
Nr ref.: KAM/16
ZAKRES ZADAŃ:
- Realizacja planów sprzedaży w regionie i bieżąca współpraca z klientami z różnych kanałów dystrybucji (kanał tradycyjny, dystrybutorzy hurtowi);
- Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z osobami biorącymi udział w procesie inwestycyjnym;
- Nawiązywanie kontaktów i zbieranie informacji od osób prowadzących działalność usługową związaną z montażem, serwisem bądź zakupem oferowanych urządzeń;
- Szkolenia produktowe dla klientów;
- Rozpatrywanie reklamacji zgłoszonej przez Klienta;
- Wsparcie przy wdrażaniu programów marketingowych;
- Ustalanie warunków handlowych z klientem;
- Dbanie o jakość prezentacji produktów u klienta;
- Sporządzanie raportów z realizacji harmonogramu pracy i analiz dotyczących sytuacji rynkowej w regionie wg. zasad centrali;
- Planowanie i raportowanie aktywności w podległym regionie.
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta z sektora B2B;
- 5-letnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy z klientami hurtowymi i drobnymi przedsiębiorcami;
- Dobra znajomość branży HVAC będzie atutem;
- Doświadczenie w negocjowaniu umów z klientami;
- Umiejętność zarządzania sytuacjami trudnymi;
- Umiejętność wdrażania polityki sprzedaży firmy;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Prawo jazdy kategorii B.
PRACODAWCA OFERUJE:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy;
- Pakiet benefitów poza płacowych.