Key Account Manager w Sektorze Packaging
Miejsce pracy: woj.
opolskie
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość uczenia się od najlepszych w branży
- stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię zależną od wyników i realizacji zadań
- niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy również do użytku prywatnego, laptop, telefon komórkowy
- atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, bezpłatna opieka medyczna – pakiet premium, dofinasowanie do karty sportowej, biletów do kina, paczki świąteczne i świąteczne karty przedpłacone)
- możliwość rozwoju zawodowego i prowadzenia
- własnych projektów
Key Account Manager w Sektorze Packaging
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość uczenia się od najlepszych w branży
- stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię zależną od wyników i realizacji zadań
- niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy również do użytku prywatnego, laptop, telefon komórkowy
- atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, bezpłatna opieka medyczna – pakiet premium, dofinasowanie do karty sportowej, biletów do kina, paczki świąteczne i świąteczne karty przedpłacone)
- możliwość rozwoju zawodowego i prowadzenia
- własnych projektów
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela
- handlowego w firmie z branży opakowaniowej, technicznej lub przemysłowej
- doświadczenie w sprzedaży materiałów opakowaniowych
- będzie dodatkowym atutem
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne
- silna motywacja do pracy i nastawianie na realizację celów
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętność budowania długotrwałych relacji
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca
- swobodną komunikację biznesową
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Office
- prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w systemie home office
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji
- biznesowych z Klientami firmy (w tym z klientami zagranicznymi)
- aktywną sprzedaż oferty produktowej Firmy, poprzez odpowiednią
- analizę i diagnozę potrzeb Klienta oraz doradztwo techniczne
- realizację powierzonego budżetu
- budowanie świadomości produktu u klienta poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz pogłębianie wiedzy klienta o rynku w celu dalszego rozwoju sprzedaży
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- sporządzanie planów, raportów oraz analiz dotyczących wyników sprzedaży
- monitorowanie oferty produktowej i działań konkurencji
- realizację wyznaczonych celów oraz zlecanych projektów
- reklamacji w zakresie posiadanej wiedzy
- wdrażanie i przestrzeganie polityki cenowej na powierzonym rynku