Engie Services Sp. z o. o. jest międzynarodową firmą usługową zajmującą się zarządzaniem i eksploatacją instalacji technicznych w obiektach przemysłowych, biurowych, obiektach użyteczności publicznej, oraz magazynach logistycznych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Sporządzanie ofert handlowych oraz wycen w zakresie obsługi technicznej nieruchomości,
- Pozyskiwanie nowych Klientów,
- Rozszerzanie portfolio klientów biznesowych,
- Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby Działu Handlowego,
- Uczestnictwo w negocjacjach warunków zawieranych transakcji, oraz spotkaniach biznesowych,
- Kontakty bezpośrednie z Klientami krajowymi i zagranicznymi w zależności od potrzeb,
- Współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie przygotowywanych ofert,
- Przedstawianie propozycji podczas prezentacji handlowych,
- Analiza ryzyka projektu.
- Wykształcenie wyższe techniczne (Inżynieria Środowiska, Automatyka, Energetyka, Elektryka, HVAC, pokrewne),
- Angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Ogólna znajomość systemów i instalacji technicznych tj. klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie,
- Minimum 2 lata w zakresie sprzedaży usług technicznych,
- Znajomość rynku wycen prac i usług inżynierskich, oraz usług obsługi technicznej na obiektach,
- Znajomość procedur prowadzenia książki obiektu,
- Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą techniczną,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel, Power Point,
- Umiejętność prowadzenia interaktywnych prezentacji,
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę o pracę lub B2B,
- Samochód służbowy,
- Prywatna opieka medyczna, nauka języka angielskiego,
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego i karty sportowej,
- Premie,
- Szkolenia,
- Interesujący zakres obowiązków,
- Miejsce pracy tworzone przez opartą na wartościach kulturę organizacyjną.
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostępnej TUTAJ.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty
Poznaj
ENGIE Services Sp. z o.o.
ENGIE Services sp. z o.o. działa jako stabilny i wiodący partner na rynku polskim w zakresie usług Facility Management od ponad 23 lat i zatrudnia ponad 590 pracowników. Nasze usługi polegają na obsłudze technicznej obiektów, specjalistycznych serwisach, wykonawstwie, przebudowach, modernizacjach instalacji i systemów budynkowych. Realizujemy prace w kompleksach biurowych, centrach handlowych, obiektach przemysłowych i logistycznych, centrach danych, budynkach uczelni, szkół, szpitali oraz obiektach dydaktyczno-naukowych. W ramach działalności poszukujemy osób o profilu technicznym z zakresu elektryki, mechatroniki, automatyki, ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, hydrauliki, oraz systemów przeciwpożarowych.Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?Rozwój: Stawiamy na rozwój i doceniamy Twoje zaangażowanie, dlatego aż 90% Projekt Managerów i Kierowników Obiektu w ramach awansu pochodzi z wewnętrznych struktur firmy. Dbamy również o zróżnicowany zakres obowiązków oparty o najnowocześniejszych rozwiązaniach i technologiach cyfrowych oferowanych przez Grupę ENGIE na świecie. O rozwoju naszej kadry mówimy również, gdy oferujemy autoryzacyjne szkolenia.Benefity: Umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych na platformie elearningowej, karta sportowa, możliwość ubezpieczenia grupowego, premie.Zawsze dbamy o interesy naszych pracowników, a przede wszystkim stawiamy na długoterminowe relacje, dostosowując nasze działania do aktualnych potrzeb rynkowych.