Salumanus Sp. z.o.o – polski dystrybutor zaawansowanego sprzętu teleinformatycznego poszukuje energicznej osoby na stanowisko:
Osoba ta będzie zatrudniona w Krakowie w firmie zajmującej się dystrybucją urządzeń informatycznych i telekomunikacyjnych. Do jej obowiązków będzie należeć:
-
opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów,
-
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy,
-
przygotowywanie ofert technicznych i handlowych,
-
doradztwo techniczne dla klientów,
-
negocjacje handlowe oraz regularne spotkania z partnerami handlowymi,
-
nadzór nad realizacją kluczowych dostaw,
-
analiza sytuacji rynkowej na obsługiwanym terenie.
-
wykształcenie wyższe techniczne branżowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne),
-
znajomość zagadnień związanych z działaniem sieci informatycznych i telekomunikacyjnych,
-
znajomość zagadnień związanych z transmisją danych w sieciach światłowodowych będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość rynku IT / telekomunikacyjnego,
-
minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Office),
-
język angielski w stopniu komunikatywnym, rozumienie tekstu technicznego,
-
zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
-
kreatywność i sumienność w wykonywaniu pracy,
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-
samochód służbowy, laptop, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy,
-
pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
-
miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole,
-
możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
-
szkolenia oraz wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych.