Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.
W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.
W związku z DYNAMICZNYM WZROSTEM SPRZEDAŻY I PLANOWANYMI INWESTYCJAMI W RAMACH DŁUGOFALOWEJ STRATEGII ROZWOJU SEGMENTU
VISCOM
poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko
Key Account Manager / Specjalista ds. sprzedaży
(w zależności od doświadczenia i poziomu kompetencji)
(w zależności od doświadczenia i poziomu kompetencji)
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie
Twój zakres obowiązków
- skuteczne i profesjonalne zarządzanie powierzonym portfelem Klientów oraz zdobywanie nowych Klientów w podległym regionie
- realizacja planów sprzedaży, w tym przygotowywanie ofert i kompleksowych rozwiązań dla Klientów
- rozwijanie RENTOWNEJ sprzedaży oraz nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych na powierzonym rynku
- prowadzenie negocjacji handlowych
- bieżące monitorowanie i analiza rynku, poszukiwanie szans rozwoju produktu i biznesu
Nasze wymagania:
- min. kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w segmencie VISCOM lub branży pokrewnej (doświadczenie w segmencie VISCOM będzie dodatkowym atutem)
- inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- wysoka orientacja na realizację celów biznesowych
- proaktywne podejście do realizacji zadań i determinacja w ich realizacji
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- czynne prawo jazdy kat. B
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- chęci nauki i rozwoju umiejętności zawodowych
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- możliwość rozwoju zawodowego W POLSCE I ZAGRANICĄ
- wdrożenie na stanowisko wraz z pakietem niezbędnych szkoleń
- nowoczesne narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon komórkowy,
- samochód służbowy DO UŻYTKU PRYWATNEGO
- prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, Bony świąteczne, dostęp do platformy e-tutor dla Pracownika i członka rodziny/partnera