O nas:
Jesteśmy fachowcami od benefitów!...
...a większość z nich testujemy na sobie dbamy o zdrowie, formę i nieprzewidziane wypadki. Bywamy w kinie, teatrze, nad morzem i w Bieszczadach…
Rozwijaj z nami pierwszą w kraju platformę benefitów dla pracowników – Kafeterię MyBenefit! W Kafeterii pracownicy największych firm w Polsce swobodnie wybierają najlepsze dla siebie benefity spośród ofert turystycznych, rekreacyjnych, kulturalnych i innych. Na rynku świadczeń pozapłacowych działamy już od ponad 11 lat. Jesteśmy członkiem Grupy Kapitałowej Benefit Systems – twórcy najpopularniejszej karty sportowej Multisport.
Key Account Manager (public sector)
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli:
- możesz pochwalić się min. 3-letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych
- masz doświadczenie w sprzedaży do instytucji z sektora publicznego
- potrafisz poruszać się w dokumentacji przetargowej (przygotowanie, analiza)
- doskonale radzisz sobie w pracy z klientami kluczowymi
- chcesz sprzedawać nowoczesny, nietuzinkowy produkt
- potrafisz dopasować produkt do indywidualnych potrzeb klienta
- umiejętności negocjacyjne są Twoją mocną stroną
- masz doświadczenie w pracy na CRMie
- w życiu i w pracy kierujesz się zasadą win-win
To właśnie Ciebie szukamy!
Zadania na tym stanowisku:
- sprzedaż kafeterii MyBenefit klientom biznesowym
- identyfikacja potrzeb związanych z benefitami wśród pracowników
- reprezentowanie MyBenefit na targach i konferencjach
- promowanie kafeterii wśród pracodawców i pracowników
Możesz liczyć na:
- świetną atmosferę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dostęp do morza benefitów - sami je przecież tworzymy :)
- brak dress-code - możesz chodzić nawet w klapkach kubota :)
- świeże owoce
- różnorodność firmowej herbaty - spędzisz pół życia na wyborze tej jednej jedynej :)
- lekcje angielskiego
- imprezy firmowe i zespołowe - nie tylko pracą człowiek żyje :)