Naszym Klientem jest dystrybutor sprzętu IT który poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko specjalisty ds. obsługi kluczowych klientów (KAM) usług ousourcingowych (m.in. usługi serwisowe, usługi przed- i posprzedażowe dla produktów IT / GSM)
Key Account Manager – Outsourcing
Wrocław
nr ref. KEO/WW/02/2013
Zadania:
- nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami
- analizowanie potrzeb aktualnych i potencjalnych klientów
- kreowanie polityki sprzedaży kompleksowych pakietów usług outsourcingowych wobec kluczowych klientów
- aktywne uczestnictwo w procesie negocjacji warunków współpracy z głównymi klientami firmy
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów i działań konkurencji
- raportowanie do przełożonego
Wymagania:
- minimum dwu- lub trzyletnie doświadczenie w sprzedaży ? preferowana sprzedaż kompleksowych rozwiązań outsourcingowych
- znajomość branży IT / dystrybucja lub IT, GSM,Urządzenia mobilne, serwis, VOIP
- bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- bardzo dobre umiejętności prezentacji
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia i niezbędne narzędzia pracy
- możliwości rozwoju zawodowego w nowoczesnych technologiach