Exatel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, dostarczający rozwiązania dla firm (również małych i średnich) oraz administracji publicznej. Jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada własne data center, a jako operator oferuje usługi transmisji danych, a więc kompleksowe rozwiązanie, gwarantujące najwyższy standard obsługi. Ma również portfolio usług w chmurze, pozwalających na ograniczenie kosztów IT dla firm. Oferta firmy obejmuje usługi operatorskie, transmisję danych, dzierżawę łączy, usługi internetowe, głosowe, a także hosting i kolokację. Exatel dostarcza rozwiązania teleinformatyczne do przedsiębiorstw z sektora finansów i bankowości, energetyki, a także krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje 500 węzłami w kluczowych polskich miastach. Atuty konkurencyjnych rozwiązań Exatel to pojemność sieci, szybkość transferu i dostępność usług. Więcej informacji: www.exatel.pl.
Jeżeli masz doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych do sektora operatorów zagranicznych, chcesz się rozwijać, a w dotychczasowej pracy brakuje Ci ambitnych wyzwań, zapraszamy Cię do ciekawej pracy w doświadczonym zespole ekspertów Exatel. Tu efektywnie wykorzystasz swoje doświadczenie i nawiążesz cenne kontakty na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym.
DO TWOJEGO ZAKRES OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE:
-
Sprzedaż usług zgodnie z przyjętymi planami sprzedaży.
-
Opracowanie budżetu kosztów działań związanych ze sprzedażą usług do sektora operatorów zagranicznych.
-
Poszukiwanie klientów z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży.
-
Przygotowywanie ofert handlowych.
-
Przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedaży.
-
Obsługa klientów z sektora.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia wyższego na kierunku telekomunikacja lub pokrewnym.
-
Praktycznej wiedzy z zakresu:
-
produktów dla operatorów (ethernet, IX, SDH, DWDM, IP etc);
-
przygotowywania ofert handlowych;
-
prezentacji handlowych;
-
technik sprzedaży;
-
nowoczesnych technik negocjacyjnych.
-
-
Umiejętności analizy danych i raportowania.
-
Umiejętności analizy rynku i potencjału klienta.
-
Znajomości rynku operatorów zagranicznych – warunek konieczny.
-
Doświadczenia w (warunek konieczny):
-
pracy z klientami z sektora operatorskiego (minimum 3 lata)
-
zarządzaniu projektami sprzedażowymi
-
sprzedaży szczególnie w rynku operatorów zagranicznych ewentualnie krajowych
-
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 – warunek konieczny.
-
Mile widziana znajomość języka rosyjskiego.
-
Znajomości MS Office.
-
Prawo jazdy kat. B
Jeżeli zdecydujesz się na aplikowanie, w zamian oferujemy:
-
Ciekawą, ambitna i rozwijającą pracę w doświadczonym zespole ekspertów.
-
Możliwość zdobycia pozycji zawodowej i kontaktów międzynarodowych na rynku telekomunikacyjnym.
-
Dobrą atmosferę pracy, stymulującą rozwój zawodowy.
-
Niezbędne narzędzia pracy i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.