BuyPV.eu to importer oraz autoryzowany dystrybutor światowej jakości paneli fotowoltaicznych z listy Tier 1 oraz wieloletni dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie OZE. Mamy szerokie portfolio produktów, wieloletnie doświadczenie i fachową wiedzę. W naszych magazynach w Polsce i Europie zapewniamy stałą dostępność i konkurencyjne terminy dostaw dla produktów z naszej oferty.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce i na rynkach europejskich poszukujemy osób do pracy w branży produktów fotowoltaicznych i pomp ciepła na stanowisko:
Key Account Manager na rynek niemiecki oraz DAACH
- miejsce pracy: Warszawa
- umowa: B2B
- praca od zaraz
- rekrutacja hybrydowa: stacjonarna / zdalna
- tryb wypłaty: miesięczna
- system wynagrodzeń: stała podstawa + premia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów biznesowych na terenie Niemiec i DAACH;
- identyfikowanie możliwości rynku i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami aktualnymi oraz nowo pozyskanymi;
- obsługa kluczowych klientów Spółki na wyznaczonym obszarze krajów DAACH;
- prowadzenie prezentacji oraz negocjacji ofert i kontraktów handlowych;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji;
- odpowiedzialność za osiągnięcie celów wyznaczonych przez Zarząd i ujętych w planach sprzedażowych Spółki;
- realizacja celów związanych z budowaniem marki firmy BuyPV na rynkach DAACH;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- nadzorowanie standardów jakości w zakresie sprzedaży;
- aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów sprzedażowych i wdrażanie nowych rozwiązań;
- aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi firmy.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
- znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym (spotkania, obsługa mailowa i telefoniczna klientów z krajów DAACH tylko w jęz. niemieckim);
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne;
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych oraz obsłudze kluczowych klientów;
- łatwość w budowaniu długofalowych relacji;
- umiejętność zarządzania projektami, łatwość w rozwiązywaniu napotkanych trudności;
- znajomość pakietu MS Office, Excel;
- dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność;
- umiejętność zarządzania zespołem.
OFERUJEMY:
- konkurencyjne wynagrodzenie - 10-20 tys. zł w zależności od doświadczenia)
- pracę w komfortowo wyposażonym biurze w centrum Warszawy
- samochód służbowy;
- narzędzia pracy (laptop, telefon);
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
- stabilne zatrudnienie w zespole wspierających i inspirujących profesjonalistów;
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- dla najlepszych - możliwość awansu w ramach struktury firmy
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.