Jesteś doświadczonym Kierownikiem Projektu/ Key Account Managerem i szukasz nowych możliwości? Jesteś dobrze zorganizowany/a, planujesz, realizujesz zadania, a przy tym świetnie się komunikujesz? Jesteś kreatywny i nastawiony na cel?
Koniecznie odezwij się do nas!
Wraz z rozwojem biznesu w Arteria S.A. poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager - Kierownik Projektu
Lokalizacja: Warszawa
Nasza oferta:
- umowa o pracę
- jakościowe szkolenia i rozwój
- świetna lokalizacja, (West Station II)
- pakiet świadczeń dodatkowych
- przyjazna atmosfera i świetny zespół
- integracja, wydarzenia i świętowanie sukcesu
Zakres zadań:
- zarządzanie cyklem życia projektu:planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center
- odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s)
- stały monitoring wydajności i jakości pracy, projektowanie i usprawnianie procesów, dbałość o rentowność projektów, optymalizacja kosztów
- zarządzanie zespołem: planowanie pracy i delegowanie zadań, motywowanie pracowników i wytyczanie celów rozwojowych
- stałe doradztwo dla klientów pod kątem najlepszych rozwiązań, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
Zaaplikuj do nas, jeśli:
- masz doświadczenie zawodowe w realizacji i prowadzeniu projektów we współpracy z klientem korporacyjnym. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w projektach Call/Contact Center
- masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zróżnicowanym zespołem
- potrafisz biegle posługiwać się językiem angielskim (min. poziom C1
- sprawnie realizujesz zadania, zarządzasz priorytetami i lubisz wyzwania
- masz charyzmę lidera – umiejętność przekonywania, potrafisz myśleć strategiczne, cechuje Cię proaktywna postawa i odwaga w działaniu
- znasz zaawansowane funkcje MS Excel, które potrafisz wykorzystać w praktyce do budżetowania i rozliczania projektów
- mile widziane doświadczenie w branży tytoniowej
Nasza oferta:
- umowa o pracę
- jakościowe szkolenia i rozwój
- świetna lokalizacja, (West Station II)
- pakiet świadczeń dodatkowych
- przyjazna atmosfera i świetny zespół
- integracja, wydarzenia i świętowanie sukcesu
Zakres zadań:
- zarządzanie cyklem życia projektu:planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center
- odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s)
- stały monitoring wydajności i jakości pracy, projektowanie i usprawnianie procesów, dbałość o rentowność projektów, optymalizacja kosztów
- zarządzanie zespołem: planowanie pracy i delegowanie zadań, motywowanie pracowników i wytyczanie celów rozwojowych
- stałe doradztwo dla klientów pod kątem najlepszych rozwiązań, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
Zaaplikuj do nas, jeśli:
- masz doświadczenie zawodowe w realizacji i prowadzeniu projektów we współpracy z klientem korporacyjnym. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w projektach Call/Contact Center
- masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zróżnicowanym zespołem
- potrafisz biegle posługiwać się językiem angielskim (min. poziom C1
- sprawnie realizujesz zadania, zarządzasz priorytetami i lubisz wyzwania
- masz charyzmę lidera – umiejętność przekonywania, potrafisz myśleć strategiczne, cechuje Cię proaktywna postawa i odwaga w działaniu
- znasz zaawansowane funkcje MS Excel, które potrafisz wykorzystać w praktyce do budżetowania i rozliczania projektów
- mile widziane doświadczenie w branży tytoniowej