Key Account Manager – IT /Telco
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: (61/06)
Główne zadania:
Do zadań osoby pracującej na stanowisku Key Account Manager należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji, prowadzenie aktywnej sprzedaży oraz obsługa kluczowych klientów oraz realizowanie planów sprzedażowych. Key Account Manager będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i prezentację ofert, prowadzenie negocjacji handlowych. Do jego zadań należeć będzie prowadzenie i dokumentowanie bieżącej analizy rynku wraz z działaniami konkurencji. W swojej pracy będzie ściśle współpracował z działami wsparcia technicznego i działem realizacji projektów, oraz z kierownictwem.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów i usług technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w sektorze publicznym, przedsiębiorstw i/lub operatorów telekomunikacyjnych
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne i/lub inżynierskie (Informatyka/Telekomunikacja)
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, prezentacji handlowych
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- Znajomość j angielskiego
- Prawo jazdy
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonego celu
- Sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne
Oferujmy:
- Stabilną, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej rozwijającej się firmie
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia
- Szkolenia i dostęp do najnowszych opracowań w branży
- Wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów sprzedaży