Key Account Manager – branża IT
Miejsce pracy: Kielce
Pracowałeś w zespołach obsługi i sprzedaży zdalnej contact center lub sprzedawałeś centrale telefonii biurowej? Masz w sobie żyłkę handlowca, chcesz wykorzystać zdobyte umiejętności i nauczyć się czegoś nowego? Ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i rozwiń skrzydła!
Główne obowiązki:
- sprzedaż naszych rozwiązań informatycznych
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów i negocjacji z Klientami
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
- uczestnictwo w konferencjach branżowych i reprezentowanie firmy na zewnątrz
- monitorowanie rynku i konkurencji.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)
- praktyczna znajomość biznesowych obszarów wykorzystania technologii informatycznych w procesach sprzedaży i obsługi klienta, w szczególności z wykorzystaniem call center
- umiejętność prowadzenia rozmów, negocjacji i prezentacji rozwiązań informatycznych
- gotowość do podejmowania wyzwań, chęć uczenia się, odpowiedzialne podejście do pracy
- prawo jazdy kat. B
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę i korespondencję.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie merytoryczne i handlowe Business Development Managera
- możliwość różnych form współpracy
- motywacyjny system wynagrodzeń.
Jesteśmy dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm. Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego.
Naszą ofertę tworzą systemy:
- dla call/contact center z modułem CRM
- do zarządzania informacją i obiegami dokumentów,
- do wsparcia procesów back office,
- do zaawansowanej windykacji
- do obsługi rozliczeń masowych.
Zainteresowanych ofertą pracy prosimy
o przesyłanie aplikacji przez kliknięcie w przycisk aplikowania.