Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.
Obecnie poszukujemy Key Account Managera dla prężnie rozwijającej się polskiej firmy o międzynarodowym zasięgu, dostarczającej m. in. usługi z zakresu outsourcingu Contact i Call Center, badan rynku, telemarketingu, telesprzedaży, infolinii.
Key Account Manager - branża Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: HCS/RR/W
Zadania:
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zainteresowanych profesjonalnymi usługami Call Center,
- Bieżące analizowanie potrzeb klientów,
- Rozwój sprzedaży zgodnie z założonymi celami oraz odpowiedzialność za realizację planów,
- Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych.
Nasze oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B, w kontakcie wyłącznie z dużymi firmami,
- Znajomość specyfiki branży call/contact center,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w codziennej pracy - min. B2,
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Wykształcenie wyższe.
Nasza oferta:
- Stabilne, wysoce konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzysty system prowizyjny w postaci % od faktury VAT,
- Samochód służbowy oraz inne, niezbędne narzędzia pracy,
- Profesjonalne szkolenia wdrażające,
- Możliwość ciągłego doskonalenia – cykliczne szkolenia w wybranym obszarze tematycznym,
- Możliwość pracy wyłącznie zdalnej (home office) lub w jednym z regionalnych biur Spółki,
- Współpraca ze specjalistami z branży,
- Udział w targach branżowych,
- Realną możliwość awansu w strukturach Spółki na stanowisko Sales Managera, Senior Sales Managera.