Zespół Antal Sales & Marketing zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, PR i customer service. W skład Antal Sales & Marketing wchodzą podzespoły działające w obszarach: FMCG, Retail, HoReCa, Consumer Electronics, B2B, Internet/ Media/E-commerce, New Technologies, Business Development, TSL, Property, Construction, Oil & Energy, Packaging, Agriculture, Process Automation, Automotive, Chemicals.
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal Sales & Marketing zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, PR i customer service. W skład Antal Sales & Marketing wchodzą podzespoły działające w obszarach: FMCG, Retail, HoReCa, Consumer Electronics, B2B, Internet/ Media/E-commerce, New Technologies, Business Development, TSL, Property, Construction, Oil & Energy, Packaging, Agriculture, Process Automation, Automotive, Chemicals.
Naszym klientem jest międzynarodowy producent produktów dla zwierząt.
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji, nasz klient poszukuje doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Key Account Manager
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie całego kraju
- Zarządzanie współpracą oraz tworzenie długofalowej relacji biznesowej z kluczowymi klientami
- Kompleksowa obsługa klientów kanału tradycyjnego, w tym sieci sklepów zoologicznych
- Współpraca z pozostałymi pracownikami firmy przy budowaniu pełnej strategii rozwoju sprzedaży
- Inicjowanie i prowadzenie aktywności sprzedażowych i marketingowych
- Współpraca z innymi działami firmy odnośnie wprowadzania nowych produktów
Wymagania:
- Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu relacjami z klientami w branży FMCG
- Mile widziana znajomość branży artykułów dla zwierząt oraz doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programów MS Excel i Power Point
- Gotowość do pracy w terenie
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Zaangażowanie i samodzielność podczas wykonywanych obowiązków
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Samochód służbowy