Naszym Klientem jest międzynarodowa firma funkcjonująca na polskim rynku od ponad 20 lat. Dzięki specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanym technologiom każdego dnia dostarcza ponad milionowi klientów nowoczesne rozwiązania energetyczne, takie jak: gaz w butlach, instalacje zbiornikowe zasilane LPG oraz autogaz. Misja firmy jest nieodłącznie związana z wartościami tj. jakość, rzetelność biznesowa i bezpieczeństwo, które dzięki staraniom organizacji, znajdują odzwierciedlenie w oferowanych usługach. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account and Development Manager.
Key Account and Development Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KADM/11/2016
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie długofalowych relacji i utrzymywanie kontaktów z sieciami (markety, hipermarkety), wprowadzanie produktu (butli gazowych) do sieci
- Projektowanie, omawianie ze współpracownikami, opracowywanie wspólnej wizji dotyczącej wprowadzania produktów na rynek oraz prezentacji handlowej, następnie realizacja przyjętej strategii
- Osiąganie zakładanych celów sprzedażowych
- Pozyskiwanie klientów sieciowych na terenie całej Polski
- Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących produktów w zależności od zmian zachodzących na rynku
- Bieżąca współpraca z General Managerem oraz zespołem Handlowców
- Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu aktualnych planów marketingowych
- Negocjacje handlowe dotyczące umów i kontraktów oraz reprezentowanie firmy
- Zachowywanie najwyższych standardów obsługi klienta
- Raportowanie postępów w pracy
- Minimum 4-letnie doświadczenie we współpracy z sieciami detalicznymi
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku poparte sukcesami
- Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
- Doświadczenie w branży FMCG, bardzo dobra znajomość rynku
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Wyższe wykształcenie (w szczególności kierunki ekonomiczne oraz związane z zarządzaniem i marketingiem)
- Motywacja, wykazywanie inicjatywy i nastawienie na osiąganie celów
- Koncentracja na klientach
- Ponadprzeciętny stopień komunikatywności
- Znajomość technik sprzedażowych
- Dobra organizacja pracy
- Pracę w znanej międzynarodowej firmie
- Możliwość wprowadzania nowych produktów na rynek
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Szkolenia produktowe
- Stabilną pracę (umowa o pracę)
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)