Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Luxoft is a global leader in high-end software development.
Luxoft is looking for talents with a passion for technology & ready to create original solutions. Once on board, you are invited to expand your knowledge & skills, offering you a continuous learning experience helping you stretch your potential.
So if you’re enthusiastic by the idea of accessing cutting edge technology & innovation to make an impact, why don't you join us?
Junior Training Administrator
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-8010
Responsibilites
Preparation of training documentation
Logistic organization of trainings
Communication with the trainers and participants
Updating and administrating company Learning Platform
Requirements
Extremely strong organizational skills;
Good communication skills;
Ability to prioritize
Very good knowledge of English
Minimum 1 year of experience on a similar position
We offer
Luxoft is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7700 employees across 22 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
and follow us on Facebook!
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...