ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wyzwania, które czekają na tym stanowisku: Kreowanie strategii sprzedaży i rozwój podległej grupy produktowej; Zamawianie towaru, negocjacje z aktualnymi i nowymi dostawcami; Zarządzanie magazynem zgodnie z założonymi celami; Kształtowanie polityki cenowej (cenniki, wyceny, trendy rynkowe);...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Twój zakres obowiązków: tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej na podstawie strategii marketingowej marek Vistula, Bytom, Wólczanka, prowadzenie przetargów mediowych w celu bieżącej optymalizacji kosztów, negocjacje z dostawcami mediów i usług, współpraca z domem mediowym przy...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zarządzanie produktem w całym cyklu jego życia; Poprawa jakości produktu internetowego i zwiększenie zasięgów internetowych (UU, PV) Właściwe definiowanie potrzeb Klienta, kreowanie nowych produktów oraz rozwijanie już istniejących; Zwiększenie efektywności reklamowej portalu, tym...
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów handlowych (organizacja eventów, ekspozycji sklepowych) Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w...
Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wyzwania, które czekają na tym stanowisku: Kreowanie strategii sprzedaży i rozwój podległej grupy produktowej; Zamawianie towaru, negocjacje z aktualnymi i nowymi dostawcami; Zarządzanie magazynem zgodnie z założonymi celami; Kształtowanie polityki cenowej (cenniki, wyceny, trendy rynkowe);...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Twój zakres obowiązków: tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej na podstawie strategii marketingowej marek Vistula, Bytom, Wólczanka, prowadzenie przetargów mediowych w celu bieżącej optymalizacji kosztów, negocjacje z dostawcami mediów i usług, współpraca z domem mediowym przy...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zarządzanie produktem w całym cyklu jego życia; Poprawa jakości produktu internetowego i zwiększenie zasięgów internetowych (UU, PV) Właściwe definiowanie potrzeb Klienta, kreowanie nowych produktów oraz rozwijanie już istniejących; Zwiększenie efektywności reklamowej portalu, tym...
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów handlowych (organizacja eventów, ekspozycji sklepowych) Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w...
Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...