Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in. w Danii, Portugalii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej na naszym profilu na GoldenLine oraz Facebook-u.
- zapewniamy niesamowitą atmosferę pracy zbudowaną na bazie szacunku, dobrych relacji i dzielenia się wiedzą,
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami),
- zapewnimy Ci duże możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową) w tym możliwość tworzenia publikacji naukowych i prasowych,
- będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
- będziesz mógł/mogła wybrać jedną z dofinansowanych przez firmę kart (medyczna, sportowa),
- oferujemy Ci elastyczne formy zatrudnienia i pracę od poniedziałku do piątku,
- zagwarantujemy Ci dobre warunki pracy (nowoczesne biuro i sprzęt komputerowy),
- będziesz brał/brała udział w innowacyjnych i ambitnych projektach,
- będziesz mógł/mogła poznawać nowe technologie i narzędzia.
Dołączysz do Działu Wsparcia Technicznego, który odpowiada za świadczenie szeroko rozumianej pomocy technicznej oddziałom zagranicznym Gemius-a, w ramach obsługi systemów firmy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie w zarządzaniu emisją reklam w internecie,
- testowanie i diagnozowanie działania systemów emisji reklam i mierzenia zdarzeń w internecie,
- przetwarzanie i analiza danych źródłowych,
- obsługa zgłoszeń problemów technicznych w systemie elektronicznym,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy.
Jeżeli posiadasz:
- analityczny umysł,
- wiedzę na temat HTML, JavaScript, CSS,
- podstawową umiejętność pracy w Linuxie,
a także jesteś osobą:
- interesującą się technicznymi aspektami internetu,
- która chętnie przyswaja nową wiedzę z zakresu technologii internetowej,
- otwartą i z dużym poczuciem humoru,
- samodzielną w zakresie przydzielonych zadań,
- posiadającą umiejętności analityczne,
- umiejącą znaleźć rozwiązania na zadane problemy,
- sumienną i terminową,
- znającą język angielski w stopniu przynajmniej dobrym
to chcielibyśmy Cię poznać.
Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego!