Najnowsze oferty pracy

  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik I-wszej linii wsparcia Gdańsk
Junior Supporter - IT Service Desk, Danish Speaker

Junior Supporter - IT Service Desk, Danish Speaker

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
352 dni temu
Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join us.
As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration, and initiative. Thus, you will have opportunities to share ideas, learn and try new things.
Junior Supporter - IT Service Desk, Danish Speaker
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

How you will make an impact

 

As a Junior Supporter, you will be the first point of contact for all IT related Incidents and Service Requests.

 

You will:

  • Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices.
  • Perform remote troubleshooting.
  • Educate and guide the end users through the problem-solving.
  • Identify and suggest improvements on current processes followed.
  • Prioritize and manage multiple tickets at the same time.
  • Analyze the most common reported incidents.
  • Escalate unresolved issues to higher support teams.
  • Record all Incident and service requests in ITSM tool.
What will make you successful:
  • Fluency in English.
  • Fluency in Danish.
  • Good knowledge of MS Office and Outlook tools.
  • Strong communication, negotiation and problem-solving skills.
  • Good analytical and organizational skills.
  • Strong team-player orientation.
  • Ability to work in a fast-changing environment.
What do we offer?
  • Training & professional induction in a new position.
  • Financial support of your education.
  • Medical care & life insurance.
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code.
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam.
  • Relocation allowance.
  • Referral program for employees.
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc.).
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups).
…while in the office you can also use some of below:
  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks).
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...