Dla naszego klienta z sektora SSC/BPO pilnie poszukujemy:
- Kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- Przetwarzanie faktur i dokumentacji związanych z procesami księgowymi: -AP/AR (dział zobowiązań / należności),
- Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu usprawnień procesu,
- Przygotowywanie codziennych prac księgowych i procesowych zgodnie z politykami i procedurami,
- Wykonywanie miesięcznych i okresowych raportowań,
- Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
- Udział w ciekawych projektach.
- Znajomość języka obcego (niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego, skandynawskiego na poziomie min. B2),
- Swobodna, biznesowa znajomość języka angielskiego,
- Otwartość i chęć na dalszy rozwój zawodowy,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętności samoorganizacji i zarządzania czasem.
- Doświadczenie w księgowości (dział AP/AR),
- Znajomość systemu SAP.
- Benefity pozapłacowe (multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, kursy językowe),
- Premia finansowa,
- Stabilność i solidne środowisko pracy,
- Świetna atmosfera,
- Praca w modelu hybrydowym.
Poznaj
HTH Recruitment
Jesteśmy wyspecjalizowaną, dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną. Nasze struktury tworzą ludzie, którzy dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i przede wszystkim pasji łączą świat kandydatów oraz pracodawców w jedność.Realizujemy projekty na stanowiska stałe, niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Oferujemy również profesjonalne szkolenia dla pracowników z sektora rekrutacyjnego, a także usługi dodatkowe tj. Recruitment Process Outsourcing oraz doradztwo kariery. Naszą ambicją jest zostać wiodącą firmą rekrutacyjną i doradczą w Polsce.