RDLabs jest firmą badawczo-rozwojową, którą tworzą profesjonaliści IT, elektronicy, projektanci oraz badacze nowych technologii. To, czym się zajmujemy na co dzień, to obracanie własnych pomysłów oraz pomysłów naszych klientów w pełni funkcjonalne prototypy oraz zapewnianie ich masowej produkcji na najwyższym poziomie. Dostarczamy na rynek produkty związane głównie z elektroniką oraz oprogramowaniem, ale również i innymi gałęziami nowych technologii, np. bioinformatyką i genetyką.
Budując nasz zespół stawiamy od zawsze na różnorodność oraz komplementarność kompetencji, które posiadamy, aby zachować tym samym autonomię i zdolność do wykonania dowolnego projektu, rozwiązania najbardziej złożonego problemu czy dostarczenia najbardziej zaawansowanego produktu. Kierując się tą zasadą zauważyliśmy, że brakuje w naszym gronie osoby będącej mistrzem (teraz bądź w niedalekiej przyszłości) w zakresie mediów społecznościowych, w związku z czym serdecznie zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
- posiadasz już jakieś (wydaje nam się, że najlepiej przynajmniej roczne) doświadczenie zawodowe w podobnej roli
- świetnie orientujesz się w zakresie działania najpopularniejszych mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, etc.)
- system reklamowy Facebooka nie ma przed Tobą tajemnic (bądź ma ich bardzo niewiele)
- śledzisz nowinki dotyczące trendów w mediach społecznościowych
- jesteś osobą mocno kreatywną i samodzielną
- cechuje Cię sumienność, cierpliwość oraz dobra organizacja pracy, także w sytuacjach nowych i nieprzewidzianych
- znasz bardzo dobrze język angielski
- interesujesz się nowymi technologiami
TO Z DUŻYM PRAWDOPODOBIEŃSTWEM JESTEŚ OSOBĄ, KTÓREJ SZUKAMY.
- kreowanie, niemalże od podstaw, wizerunku RDLabs i naszych produktów w mediach społecznościowych
- budowanie społeczności wokół marek naszej firmy
- planowanie komunikacji w mediach społecznościowych
- tworzenie i redagowanie treści dotyczących RDLabs oraz naszych produktów i marek
- monitorowanie i analizowanie wzmianek na temat RDLabs, naszych produktów i marek
- planowanie oraz optymalne prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, etc.)
- bieżące śledzenie oraz analiza efektywności prowadzonych działań w mediach społecznościowych
- i co najważniejsze... generowanie wszelkich własnych pomysłów, które pomogą nam stawać się lepszymi w każdym możliwym aspekcie
- kontakt z najnowszymi technologiami oraz niespotykaną różnorodność tematyczną projektów realizowanych w firmie
- możliwość realizowania własnych, innowacyjnych projektów oraz pomysłów
- dostęp do warsztatu (m.in. frezarka, tokarka, ploter CNC, drukarki 3D)
- elastyczne godziny pracy
- współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą
- szkolenia wewnętrzne, udział w spotkaniach, seminariach oraz konferencjach
- bardzo dobre warunki pracy, nowoczesny sprzęt, świeże owoce i pyszną kawę
- dostęp do dodatkowych świadczeń (Multisport, Medicover)
- swobodną atmosferę, brak dress code'u, nieformalne relacje
- mnóstwo ciekawych wyzwań i szans rozwoju
- nowoczesne, doskonale skomunikowane biuro w centrum Warszawy