Hemmersbach specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług dla obszaru IT na skalę przemysłową. Z pomocą ponad 2,000 pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach realizujemy nasze usługi w ponad 190 krajach.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich, w ramach rozwoju działu Global Service Desk, poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Service Desk Agent
z jęz. angielskim
z jęz. angielskim
Location: Polska, Wrocław, Bielany Wrocławskie
⚫ Znasz się na drukarkach?
⚫ Znasz dobrze język angielski?
⚫ Chciałbyś te umiejętności wykorzystać w pracy?
Jeśli twoja odpowiedź brzmi 3x TAK, zaaplikuj do Hemmersbach!
Osoba pracująca na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z komputerami i drukarkami,
- zdalne wsparcie dla techników Hemmersbach w różnych krajach na całym świecie,
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem,
- nadzór nad realizowanymi zleceniami oraz planowanie nowych zgodnie z obowiązujacymi zasadami i terminami,
- przygotowywanie i opracowywanie raportów.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2),
- znajomość budowy komputera i drukarek,
- umiejętność diagnozowania usterek (troubleshooting),
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na naukę,
- orientacja na klienta i komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość pracy na zmiany w godz miedzy 8:00 - 18:00.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na Help Desku lub Service Desku,
- wykształcenie techniczne.
Zyskujesz:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00,
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń wstępnych,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
- pakiet Multisport,
- prywatną opiekę medyczną.