Steria to profesjonalizm, innowacyjność oraz 40-letnie doświadczenie.
Globalny dostawca usług informatycznych zarówno dla sektora publicznego jak i prywatnego zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników w 16-stu krajach na całym świecie. W Polsce, nasza firma zlokalizowana jest w Katowicach, z siedzibą w budynku ALTUS.
Obecnie zatrudniamy już ponad 200 osób i stale zwiększamy zatrudnienie. Dołącz do zespołu świadczącego usługi IT na najwyższym poziomie w dynamicznie rozwijającym się Centrum w Katowicach, zgłoś sie do pracy na stanowisko:
Miejsce pracy: Katowice
System Pracy: dzienny
Dział: Service Desk
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja telefonicznych i mailowych
- Zgłoszeń użytkowników frankofońskich (90%) i anglojęzycznych (10%),
- Zapewnienie pierwszej i drugiej linii wsparcia technicznego,
- Rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
- Eskalacja incydentów i kontakt z innymi zespołami,
- Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach biznesowych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego – warunek konieczny,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Chęć zdobywania i poszerzania wiedzy z dziedziny IT,
- Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia nowego zawodu i rozwój kompetencjiinformatycznych, także dla osób, które nie posiadają doświadczenia zawodowego w branży IT,
- Pracę w środowisku międzynarodowym, z wykorzystaniem języków obcych,
- Szkolenie wstępne, dostosowane do poziomu umiejętności nowego pracownika i wsparcie doświadczonych konsultantów,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Wysokie wynagrodzenie i świadczenia socjalne (opieka medyczna).
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku francuskim bądź angielskim.