Opis stanowiska: księgowanie faktur inwestycyjnych; wprowadzanie dokumentów OT i LT; amortyzacja środków trwałych; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, leasingu finansowego; sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego; pomoc...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Junior R2R Administrator
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: PRACA/R2R/003/AKO
performing Record to Report processes
maintaining bank account details
reporting on cash and liquidity management
performing pre-closing and closing activities
General Ledger Accounting
Tax Accounting processes
experience and knowledge of accounting principles in Record to Report, General Ledger activities
education in finance, accounting, or economics education is preferred
good knowledge English language (B2)
second foreign language: Croatian/Serbian is an advantage
analytical skills & attention to detail
good command of Ms Excel
strong interpersonal skills and ability to work in a team
full-time job contract for several-months project with permanent job possibility
participation in international projects and gaining new experience and skills
great working environment
friendly atmosphere in a multinational company
competitive benefit package (Multisport, healthcare, life insurance, relax zone)
work in international finance and accounting Shared Services company in Cracow
Opis stanowiska: księgowanie faktur inwestycyjnych; wprowadzanie dokumentów OT i LT; amortyzacja środków trwałych; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, leasingu finansowego; sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego; pomoc...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...