- Odpowiedzialność za rozwój wybranych produktów i usług w celu spieniężenia istniejącego portfolio
- Bieżąca analiza wyników sprzedaży i cyklu życia produktu w celu przygotowania wniosków i rekomendacji jak zwiększyć sprzedaż, również we współpracy z dostawcami
- Ścisła współpraca z dostawcami
- Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych w celu wprowadzenia nowych usług na rynek
- Bliska współpraca z zespołami wewnętrznymi (np. Dział Prawny, RTM, Wsparcia Sprzedaży, Analiz itp.)
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu projektami marketingowymi
- Wiesz, jak wprowadzać nowe usługi na rynek
- Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- Biegła obsługa MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint.
- Masz dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- Masz zdolności analityczne - rozumiesz wskaźniki biznesowe i wpływ różnych działań
- Myślisz kreatywnie i wykazujesz inicjatywę w tworzeniu nowych rozwiązań
- Doświadczenie w telekomunikacji
- Umowa o pracę lub B2B
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.