Aurovitas Pharma Polska sp. z o.o. to firma z branży farmaceutycznej skupiająca się na lekach generycznych RX oraz OTC obejmujących 22 obszary terapeutyczne m.in. z zakresu urologii, neurologii, psychiatrii, kardiologii i alergologii.
Aurovitas Pharma Polska powstała jako trzecia firma Aurovitas w Europie i w raz z siostrzanymi spółkami z Hiszpanii oraz Portugalii wchodzi w skład Grupy Aurobindo Pharma obecnej w 150 krajach.
Obecnie w Polsce zatrudniamy prawie 300 pracowników.
Obecnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko
Junior Product Manager (Hospital)
Wybrany zakres obowiązków:
- Współtworzenie krótko i długoterminowych strategii dla powierzonych kategorii produktów,
- Planowanie i realizacja inicjatyw marketingowych np: komunikacja, wprowadzanie nowych produktów, współpraca z agencjami marketingowymi,
- Przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych,
- Przygotowywanie raportów, analiz, marketingowych prezentacji produktowych oraz prowadzenie prezentacji na spotkaniach cyklicznych,
- Zarządzanie dedykowanym budżetem oraz optymalizacja wydatków marketingowych,
- Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonych produktów,
- Analiza trendów rynkowych, danych sprzedażowych oraz działań konkurencji,
- Stałe rozwijanie umiejętności marketingowych oraz biznesowych, jak również wykorzystywanie wiedzy medycznej w powierzonych obszarach terapeutycznych,
- Przegląd międzynarodowych doniesień naukowych,
- Analiza dostępnych badań i danych naukowych przy projektach marketingowych i w rozwoju nowych produktów,
- Nawiązywanie trwałych relacji z Liderami Opini poprzez osobiste odwiedzanie oraz prowadzenie z nim projektów edukacyjnych i naukowych.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie,
- Min.3 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej,
- Znajomość procedur przetargów szpitalnych – mile widziana,
- Samodzielność, zaangażowanie, kreatywność i wielozadaniowość,
- Swobodne poruszanie się w środowisku wysokiej specjalistyki m.in. onkologii, transplantologii, reumatologii – mile widziane,
- Myślenie analityczne – umiejętność łączenia danych z wielu źródeł, wyciąganie logicznych wniosków,
- Umiejętność zarządzania wieloma priorytetami – planowanie pracy,
- Pasja do marketingu, jak również zainteresowanie medycyną i farmacją,
- Zamiłowanie do pracy naukowo – badawczej, śledzenia doniesień naukowych i dzielenia się wiedzą naukową,
- Znajomość podstaw badań klinicznych oraz statystki medycznej,
- Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń,
- Prawo jazdy kategorii B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.