Ogłoszenie numer: 6346545, z dnia 2022-01-26
Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Łączymy ultranowoczesną strategię digital marketingową, analitykę i technologię. Działamy m.in. dla mBank, Polpharma, Provident, Smyk, Vistula, Wólczanka i więcej oraz zgarniamy przy tym najważniejsze nagrody branżowe (m.in. MIXX Awards, Golden Arrow, Performance Marketing Diamonds CEE). Performance DNA, Pasja, Podążanie za innowacją i Partnerstwo - to nasze wartości.
Junior Office Specialist / Młodszy Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie Office Managera w obsłudze bieżących spraw administracyjnych związanych z właściwym funkcjonowaniem biura (przyjmowanie i nadawanie korespondencji biznesowej; tworzenie, segregacja, rejestracja i archiwizacja dokumentów; korekta; tłumaczenie na j. ang)
- wsparcie w ewidencji faktur i rachunków, rejestracji oraz wprowadzaniu ich do systemu
- obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa Klientów oraz gości firmy, organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- zamawianie artykułów i narzędzi biurowych
- dbanie o porządek w biurze
- wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy
- inne bieżące zadania organizacyjno-administracyjne wynikające z codziennych potrzeb biura
Wymagania
Szukamy właśnie ciebie, jeżeli...
- masz już za sobą min. 6 miesięcy doświadczenia w asystowaniu w biurze (będzie to Twój atut)
- umiesz dobrze zaplanować sobie pracę i wyznaczać priorytety, tak aby w terminie dostarczyć zrealizowane zadania - potrafisz efektywnie zadziałać pod presją czasu i w przypadku napotkanych problemów
- masz umiejętności interpersonalne i wykazujesz się dużą kulturą osobistą w kontaktach biznesowych: nie boisz się chwycić za telefon i poprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, napiszesz zachęcającą do czytania i staranną językowo wiadomość e-mail; przywitasz gościa w biurze (np. naszego partnera biznesowego, Klienta czy kandydata umówionego na rozmowę rekrutacyjną)
- jesteś dokładny i sumienny
- znasz pakiet Office (Excel, Word) i szybko się uczysz - doszkolimy Cię m.in. z Symfonii oraz z naszych wewnętrznych systemów
- znasz angielski na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
- pracę u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów
- stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
- dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
- praca: w biurze w WARSZAWIE (możliwość ustalenia dni zdalnych) :)
- Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich).
- pracę w godzinach 8:30 - 16:30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa o pracę (3500 - 4000 zł brutto) lub równowartość przy umowie zlecenie
- benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.