Insta Sp. z o.o. to lider w sprzedaży zestawów upominkowych oraz alkoholu w segmencie B2B dla firm. Poszukujemy SUPERHERO! To znaczy osoby, która jest samodzielna, dobrze zorganizowana oraz kreatywna i będzie nas wspierać w codziennym działaniu firmy! Jeżeli dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych aplikuj do nas!
Junior Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy, ul. Instalatorów 23
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
- przygotowywaniem prezentacji, raportów, podsumowań, zestawień
- weryfikacją dokumentów
- przygotowywaniem ofert handlowych, organizacją dokumentów przetargowych
- sporządzaniem notatek ze spotkań, sporządzaniem pism
- współpracą ze wszystkimi działami firmy
- obsługą korespondencji
- prowadzeniem kalendarza spotkań
- nadzorem nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami spółki
- zaopatrywaniem biura w artykuły biurowe i niezbędne przedmioty
- koordynowaniem harmonogramu zadań, ustalaniem priorytetów i określaniem właściwego kierunku działania powierzonych zleceń
- wsparciem przy organizacji spotkań businessowych lub szkoleń
- poszukiwaniem nowych i współpracą z obecnymi podwykonawcami
- działaniem w procesie selekcji i rekrutacji z kandydatów
- tworzeniem i aktualizacją bazy danych
Aplikuj, jeśli:
- masz min. 2 lata doświadczenia w na takim samym lub podobnym stanowisku
- doskonale znasz pakiet Office i potrafisz sprawnie działać w programie Excel, Word, Power Point
- dobrze zarządzasz czasem swoim i współpracowników
- potrafisz priorytetyzować zadania i być konsekwentnym w ich realizacji
- potrafisz pracować w trybie projektowym
- radzisz sobie z presją czasu i rozumiesz pojęcie sezonowości kluczowych działań firmy
- posiadasz prawo jazdy kategorii B
- masz doświadczenie w pracy w mocno różniących się od siebie organizacjach (mile widziane)
- potrafisz swobodnie komunikować się po angielsku, a Twój poziom to min. B2 (mile widziane)
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach naszej firmy
- Pełne wprowadzenie do naszej firmy
- Zademonstrowanie, przeszkolenie i przygotowanie do pracy
- Pracę w biurze w Warszawie (Włochy)
- Różnorodność zadań
- Możliwość rozwoju
- Dowolną formę współpracy (w oparciu o UoP,UoZ)
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Materiały edukacyjne, dofinansowanie do szkoleń (budżet edukacyjny)
- Po okresie próbnym prywatne ubezpieczenie zdrowotne PZU Zdrowie, karta Multisport
- Pracę w zgranym zespole, który ma poczucie humoru i lubi to co robi
- Miejsce parkingowe na terenie firmy
- Wyśmienita kawa, obszerny asortyment herbat i małe co nie co dla miłośników słodkości
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV przykuje naszą uwagę i wpisze się w oczekiwania, możesz spodziewać się:
- Telefonu od Karoliny, która jest Office Managerem.
- Następnym krokiem jest spotkanie z Karoliną, aby wzajemnie lepiej się poznać.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz pierwszą rozmowę, czeka Cię spotkanie z Dyrektorem ds. Sprzedaży Małgorzatą.