Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością - zapraszamy do
nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Junior Lead Generation Specialist.
Junior Lead Generation Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- forma współpracy do wyboru UZ,UoP lub B2B,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- wydajny sprzęt + dowolność w konfiguracji środowiska pracy, narzędzi i systemu, operacyjnego (Windows/Linux),
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- dofinansowanie do okularów,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
Twoje doświadczenie:
- mile widziana znajomość w tworzeniu kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów,
- mile widziana znajomość w branży IT, e-commerce,
- mile widziana znajomość HTML,
- mile widziana znajomość zagadnień z zakresu e-mail marketingu i digital marketingu,
- umiejętność analizy prowadzonych kampanii oraz wyciągania wniosków do przyszłych działań,
- odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- chęć rozwoju,
- praktyczna znajomość Excela i umiejętność organizacji pracy własnej,
- mile widziane osoby ze statusem studenta.
Zakres obowiązków:
- wsparcie przy planowaniu i realizacji kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów,
- wsparcie przy tworzeniu i wdrażaniu scenariuszy marketing automation w cyklu życia klienta,
- poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
- obserwacja i analiza zachowań klientów w celu budowy segmentacji e-mail marketingowej,
- analiza i optymalizacja procesów marketingowych klientów,
- analiza, raportowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii marketing automation,
- budowanie baz danych do prowadzonych kampanii.