Junior Key Account Manager - HoReCa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski
Twoim obszarem działania będzie: Lublin, Biała Podlaska, Ostrowiec Świętokrzyski, Nowa Dęba, Tarnobrzeg, Dęblin, Puławy, Tomaszów Lubelski.
Co będziesz robić?
- Pozyskiwać oraz rozwijać kluczowych klientów kanału HoReCa.
- Negocjować warunki umów dbając o najwyższe standardy obsługi.
- Monitorować zmiany w trendach rynkowych i na ich podstawie rekomendować odpowiednie aktywności wspierające rozwój kontrahentów.
- Zarządzać powierzonym budżetem oraz środkami trwałymi.
- Planować oraz wdrażać ustalone aktywności marketingowe.
Czego oczekujemy?
- Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym
z zarządzaniem klientami oraz sprzedażą w branży FMCG, w kanale HoReCa. - Analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizację postawionych celów.
- Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych w sprzedaży oraz wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
- Dużej samodzielności, świadomości biznesowej oraz chęci do dzielenia się wiedzą.
- Prawa jazdy kat. B.
- Znajomość lokalnego rynku piwnego i dystrybucyjnego będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy bez limitu km
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Wczasy pod gruszą
- Kartę sportową
- Możliwość awansu
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta
Twoim obszarem działania będzie: Lublin, Biała Podlaska, Ostrowiec Świętokrzyski, Nowa Dęba, Tarnobrzeg, Dęblin, Puławy, Tomaszów Lubelski.
Co będziesz robić?
- Pozyskiwać oraz rozwijać kluczowych klientów kanału HoReCa.
- Negocjować warunki umów dbając o najwyższe standardy obsługi.
- Monitorować zmiany w trendach rynkowych i na ich podstawie rekomendować odpowiednie aktywności wspierające rozwój kontrahentów.
- Zarządzać powierzonym budżetem oraz środkami trwałymi.
- Planować oraz wdrażać ustalone aktywności marketingowe.
Czego oczekujemy?
- Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym
z zarządzaniem klientami oraz sprzedażą w branży FMCG, w kanale HoReCa. - Analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizację postawionych celów.
- Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych w sprzedaży oraz wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
- Dużej samodzielności, świadomości biznesowej oraz chęci do dzielenia się wiedzą.
- Prawa jazdy kat. B.
- Znajomość lokalnego rynku piwnego i dystrybucyjnego będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy bez limitu km
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Wczasy pod gruszą
- Kartę sportową
- Możliwość awansu
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta