Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Naszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm doradztwa strategicznego i operacyjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym.
Główne obowiązki skupiają się wokół wsparcia technicznego w jednym z warszawskich biur wewnątrz zespołu IT:
• Wsparcie użytkowników komputerów, laptopów i telefonów wewnątrz Organizacji.
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
• Zapewnienie wsparcia w administrowaniu siecią oraz współpraca z innymi działami firmy.
• Branie udziału w przesyle informacji między lokalnymi, regionalnymi i globalnymi zespołami IT.
• Udział w projektach informatycznych oraz opieka nad sprzętem.
Jeśli jesteś studentką/studentem uczelni wyższej na kierunki informatycznym, chcesz zdobyć doświadczenie i wiedzę, jesteś osobą komunikatywną, a Twój język angielski jest na wysokim poziomie to jest to oferta dla Ciebie. Podejmij wyzwanie i aplikuj!
Niepowtarzalną możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym i biznesowym środowisku pracy, u boku najlepszych specjalistów IT.
• Poznasz najnowsze technologie dostępne w świetnie zlokalizowanym biurze w centrum Warszawy.
• Uzyskasz szansę współpracy z prestiżowymi Klientami oraz rozwoju wśród utalentowanych współpracowników.
• Jest to możliwość zdobycia doświadczenia oraz wiedzy podczas szkoleń, a także wspierania pracowników w obszarze IT.
• Praca w oparciu o umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy (30 godzin w tygodniu).