Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior IT Support Engineer

Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.
Świebodzin
specjalista junior / mid
praca stacjonarna
833 dni temu

Career Opportunities
at Amazon

Junior IT Support Engineer
Świebodzin
nr. ref.: 1218271

At Amazon, we strive to be earth’s most customer-centric company where people can find and discover anything they want to buy online. We hire the world’s brightest minds, offering them an environment in which they can relentlessly improve the experience for customers. Innovation and creativity are built into the DNA of the company and are encouraged at all levels of employment. Every day we solve complex technical and business problems with ingenuity and simplicity. We’re making history and the good news is we’ve only just begun.

Amazon, has an immediate opening for an IT Engineer in one of our Fulfilment Centres. Fulfilment Centres throughout Poland handle millions of items from tens of thousands of vendors, and ships them across the globe each day. The successful candidate will ‘know how things work’ in his/her areas of responsibility and keep changes under control. You will build and operate infrastructure environments and will provide critical input to ensure that the platform is designed with operability in mind. You will make sure that all work around infrastructure moves forward successfully. As no two days are the same in Amazon you will thrive on changes and embrace ambiguity.
Since we believe that diversity improves teams, we are looking for people of different gender and age and with different background and experience.
Amazon seeks individuals who are willing to Work Hard, Have Fun, and join us in making History.

What makes this team a great place to work?

  • Day 1 opportunity – You will be joining a team that is responsible to what happens after the customer clicks “buy”.
  • Opportunities for growth – You will have the opportunity to manage build & deploy projects, involved in the pre-delivery of the environment and ensure that continuous improvement and innovation is at the forefront of what we do.
  • Scale New Heights – With the fast pace growth of our fulfilment network, you will be working on challenging and complex problems to help us scale and grow the service to meet our customer demands.
  • What does Junior IT Support Engineer do?
  • Support end user devices and assets;
  • Executing a variety of routine technical SOPs (Standard Operation Procedure) on hardware, operating systems, or enterprise application software;
  • Use the knowledge to determine which procedure (or when a slight deviation is needed) to resolve the issue;
  • Determine the most appropriate procedure to follow in each case;
  • Document the actions in a task tracking system or in team notes, especially when a deviation from the standard practice could improve a procedure;
  • Escalate when situations require significant deviation from SOPs or when issues appear risky or difficult;
  • Understand the workflows involved in the software and hardware that are installed, configured, and/or decommissioned;
  • May participate in team or site improvement efforts;
  • Execute change management procedures;
  • Responds to emergent events;
  • Help with training of new team members, assist them when they encounter unexpected situations.
BASIC QUALIFICATIONS
  • You have experience with IT support by implementing proven techniques that both resolve issues and increase customer satisfaction;
  • You are able to set up and install computer and network equipment, maintain printers, and troubleshoot thin clients;
  • You have experience with ticket handling systems;
  • You understand the foundations of networking (commonly used network devices, such as NICs, hubs, switches, and routers);
  • You are able to demonstrate strong knowledge of the Windows operating system, focusing on the administrative tasks necessary for keeping OS in tiptop shape;
  • You have willingness to learn how to identify problems and work backwards to solve them by understanding root causes, proposing possible options, making recommendations, and implementing solutions.

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Industry certifications such as Cisco (CCT, CCNA), CompTIA A +, CompTIA Security +, CompTIA Network +;
  • Linux command line using the Bash shell, understanding of volumes and partitions, RAID, and Linux file systems;
  • Fundamentals of network routing, such as VLAN (Virtual Local Area Network), DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol);
  • Experience with troubleshooting of Windows Storage Spaces, removable USB drives, memory caches, and drive failures. Familiar with EFS and BitLocker;
  • Basic understanding of Wireless Networking;
  • 1+ years of systems or relevant experience.
  • Please note you are not required to meet all of the above-mentioned expectations, any combination is welcome! (The more the better, of course).


In addition we expect fluency in English and Polish, open mind, willingness to learn new skills and respect for the team spirit.

Valid driving license and flexibility to work and travel outside of your designated location.

Amazon is an Equal Opportunity Employer – Minority / Women / Disability / Veteran / Gender Identity / Sexual Orientation / Age.

Amazon is committed to a diverse and inclusive workplace. Amazon is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of race, national origin, gender, gender identity, sexual orientation, protected veteran status, disability, age, or other legally protected status. For individuals with disabilities who would like to request an accommodation, please visit https://www.amazon.jobs/en/disability/us

Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Amazon do przesyłania i przechowywania Twoich danych w globalnej bazie danych rekrutacji grupy Amazon oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...