Junior IT Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1705-353844
Lokalizacja: Kraków, Rynek Główny
Masz wiedzę dotyczącą IT i chcesz zdobyć doświadczenie? Ukończyłeś studia techniczne i lubisz mieć wpływ na projekty, w których bierzesz udział? Lubisz ludzi i chętnie z nimi współpracujesz?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, możesz być pewny, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Będziesz odpowiedzialny za:
- wsparcie użytkowiników w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych (zarówno na miejscu, jak i zdalnie),
- przyjmowanie i analizę ticketów (zarówno hardware, jak i software),
- przygotowywanie komputerów i innych urządzeń,
- uczestniczenie w implementacji i testowaniu nowych rozwiązań IT,
- wprowadzanie danych do dokumentacji firmy.
Oczekujemy od Ciebie:
- wiedzy na temat funcjonowania sprzętu komputerowego (laptopów, drukarek, urządzeń mobilnych etc.),
- dobrej znajomości systemu Microsoft Windows Operating Systems,
- dobrej znajomości programu Microfoft Office,
- zainteresowania nowymi technologiami,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+,
- zdolności szybkiego uczenia się i chęci przyswojenia nowej wiedzy,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, zdolności do prezentowania apektów technicznych słuchaczom niezwiązanych z obszarem technicznym,
- wiedza dotycząca Active Directory/ ITIL/ wyższe wykształcenie/ doświadczenie w pracy w Helpdesku jest znacznym atutem.
W zamian oferujemy:
- konkurencyjne, stałe wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności,
- pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku,
- bogaty pakiet benefitów: m. in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport.
Prosimy o aplikowanie poprzez przesyłanie swojego CV w języku angielskim.