Opis stanowiska:
- Obsługa ServiceDesk: zdalne wsparcie użytkownikom systemów IT; obsługa zgłaszanych zadań; diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników; udzielanie szkoleń pracownikom; tworzenie telekonferencji
- Zarządzanie sprzętem: wymiana, reinstalacja, konfiguracja komputerów; przygotowywanie nowych stanowisk; inwentaryzacja sprzętu
- Zarządzanie oprogramowaniem: zarządzanie poprawnością pracy aplikacji użytkowników; wsparcie pracowników; instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji; prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą pracą; inne techniczne sprawy z zakresu IT
Wymagania:
- Dobra znajomość środowisk Active Directory, Windows 7/ 8/10
- Podstawowa znajomość Windows Server (DHCP)/MSSQL/EXCHANGE Online
- Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania
- Znajomość urządzeń oraz infrastruktury sieciowej
- Znajomość sprzętu komputerowego oraz jego naprawy
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność i zaangażowanie
- Profesjonalne podejście do pracy, odpowiedzialność;
- Umiejętność samodzielnego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
Dodatkowo, mile widziane:
- znajomość obsługi systemu ticketowego Jira
Oferujemy:
- Wsparcie finansowe w przypadku relokacji do województwa dolnośląskiego
- Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Kursy językowe
on-line (angielski, niemiecki) - Rewelacyjną atmosferę w zespole
- Pyszną kawę i dostawę świeżych owoców
Poznaj
Crowe Poland
Jesteśmy częścią grupy spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od blisko 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audytu, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Pracujemy dla polskich i zagranicznych firm, także dla największych globalnych marek. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 130 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. 80 proc. naszego zespołu to kobiety, ta proporcja zachowana jest również wśród kadry managerskiej. Zapewniamy realne możliwości rozwoju, aż 1/3 naszych managerów zaczynała współpracę z nami od stanowisk asystenckich.