WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Junior Innovation Manager
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1610
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Współtworzyć portfel Carlsberg Polska, poprzez wprowadzanie nowych produktów na rynek, który w ostatniej dekadzie jest liderem innowacyjności w branży piwnej.
- Planować i koordynować wdrożenia nowych produktów na rynek we współpracy
z wieloma działami (marketing, rozwój nowych produktów, sprzedaż, planowanie). - Nadzorować dopasowanie nowych propozycji oraz atrakcyjność całego portfela do uwarunkowań i trendów konsumenckich.
- Ściśle współpracować z Group Development poprzez przygotowywanie innoplanów, prowadzenie spotkania oraz ściąganiem próbek.
- Implementować innowacje globalne na rynki lokalne.
- Odpowiadać za zrozumienie roli piwa w życiu konsumenta.
- Śledzić trendy oraz nowinki zarówno w branży piwnej, jak i całej gałęzi spożywczej.
- Oceniać wyniki naszych innowacji, poprzez monitorowanie i analizowanie danych rynkowych.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych lub projektów innowacyjnych (takich jak wdrożenie i rozwój nowych produktów).
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. B2+
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Bardzo dobrej organizacji pracy, silnej motywacji, zorientowania na cel oraz nastawienia „can do”.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć portfel Carlsberg Polska, poprzez wprowadzanie nowych produktów na rynek, który w ostatniej dekadzie jest liderem innowacyjności w branży piwnej.
- Planować i koordynować wdrożenia nowych produktów na rynek we współpracy
z wieloma działami (marketing, rozwój nowych produktów, sprzedaż, planowanie). - Nadzorować dopasowanie nowych propozycji oraz atrakcyjność całego portfela do uwarunkowań i trendów konsumenckich.
- Ściśle współpracować z Group Development poprzez przygotowywanie innoplanów, prowadzenie spotkania oraz ściąganiem próbek.
- Implementować innowacje globalne na rynki lokalne.
- Odpowiadać za zrozumienie roli piwa w życiu konsumenta.
- Śledzić trendy oraz nowinki zarówno w branży piwnej, jak i całej gałęzi spożywczej.
- Oceniać wyniki naszych innowacji, poprzez monitorowanie i analizowanie danych rynkowych.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych lub projektów innowacyjnych (takich jak wdrożenie i rozwój nowych produktów).
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. B2+
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Bardzo dobrej organizacji pracy, silnej motywacji, zorientowania na cel oraz nastawienia „can do”.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta