Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za wsparcie administracyjne we wszelkich kwestiach związanych z HR (m.in. oceny pracownicze, przebieg zatrudnienia, on-boarding, szkolenia). Do szczegółowych zadań będą należały obowiązki związane z przygotowaniem dokumentów (umowy, zaświadczenia), poprawne wprowadzanie danych HR do dedykowanych systemów oraz odpowiadanie na zapytania pracowników odnośnie procedur wewnętrznych, benefitów, absencji. Dodatkowo zadania obejmują wsparcie w organizacji szkoleń oraz udział w innych projektach związanych obszarem HR.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby z pierwszymi doświadczeniami w pracy biurowej (najlepiej HR bądź administracja), posługujące się j. angielskim na bardzo dobrym poziomie (warunek konieczny). Zachęcamy do aplikowania osoby wyróżniające się skrupulatnością, komunikatywnością i dobrą organizacją pracy własnej. Mile widziana będzie dobra znajomość MS Excel.
Oferujemy zdobycie cennego, ciekawego doświadczena w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także pracę w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym środowisku. Oferta dotyczy pracy do końca roku 2018 z możliwością podjęcia współpracy na stałe.