Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Junior e-commerce Manager
miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: JMECO/01/15
Nr Ref.: JMECO/01/15
Pracując z nami będziesz:
- Zarządzał/a sklepami internetowymi
- Odpowiedzialny/a za budowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej sklepów internetowych w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe
- Odpowiadał/a za tworzenie budżetu i za realizację celów sprzedażowych
- Prowadził/a projekty z zakresu komunikacji marketingowej (kampanie Adwords, e-mailing, display)
- Organizował/a i monitorował/a pracę zespołu ds. e-marketingu
- Tworzył/a kreatywne rozwiązania służące maksymalizowaniu sprzedaży w sklepach internetowych
- Monitorował/a i analizował/a działania konkurencji
- Raportował/a prowadzone działania do Kierownika Departamentu E-Commerce
- Odpowiadał/a za analizę efektów prowadzonych akcji i kampanii marketingowych
- Raportował/a wyniki sprzedaży
- Prowadził/a bieżącą analizę rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
W zamian oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w młodym i profesjonalnym zespole
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań
- Stałe godziny pracy
- Codziennie świeże owoce
Od kandydata oczekujemy:
- Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: marketing, public relations, media relations
- Bardzo dobrej znajomości branży e-commerce i e-marketingu
- Znajomości podstawowych narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce (Google Analytics, Google Adwords etc.)
- Wiedzy z zakresu tematyki SEO/SEM
- Doświadczenia w koordynacji i realizacji działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale e-commerce
- Nastawienia na realizację celów sprzedażowych, wysoką determinację w działaniu
- Zdolności analitycznego myślenia
- Umiejętności pracy pod presją czasu i wyników
- Inicjatywy i kreatywności