Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    5 godz.
    Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję. Zespół pełen zapału...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Młodszy Opiekun Klienta

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, przy stacji Metro Stokłosy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 600 - 6 900 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    bezpośredni kontakt z klientem B2B, aktywne pozyskiwanie klientów B2B, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i zamówień, udział w wyjazdach i targach, współpraca z innymi działami firmy.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami (Branża Medyczna)

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zamówień klientów, w tym przyjmowanie i przetwarzanie zamówień sprzedażowych i innych. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez mail i telefon, odpowiadanie na pytania dotyczące produktów, usług i zamówień. Rozwiązywanie problemów logistycznych i...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   5 300 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
  • Doradca klienta z j. fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Wsparcie użytkowników przez telefon, e-mail, czat. Pomoc techniczna. Rozwiązywanie skarg z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with Dutch

Junior Customer Support Representative with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
549 dni temu
Junior Customer Support Representative with Dutch
Warszawa
Nr ref.: 11586034
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.
What will You do?
  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design.
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    5 godz.
    Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję. Zespół pełen zapału...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Młodszy Opiekun Klienta

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, przy stacji Metro Stokłosy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 600 - 6 900 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    bezpośredni kontakt z klientem B2B, aktywne pozyskiwanie klientów B2B, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i zamówień, udział w wyjazdach i targach, współpraca z innymi działami firmy.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami (Branża Medyczna)

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zamówień klientów, w tym przyjmowanie i przetwarzanie zamówień sprzedażowych i innych. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami poprzez mail i telefon, odpowiadanie na pytania dotyczące produktów, usług i zamówień. Rozwiązywanie problemów logistycznych i...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   5 300 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
  • Doradca klienta z j. fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Wsparcie użytkowników przez telefon, e-mail, czat. Pomoc techniczna. Rozwiązywanie skarg z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379