Ogłoszenie numer: 1832583, z dnia 2017-11-07
iPresso to platforma Marketing Automation najnowszej generacji. Doceniana na świecie, wybierana przez największe marki i szybko pozyskująca nowe (więcej: http://ipresso.com). Masz wizję, pomysły i dobre praktyki? Podbijaj świat razem z nami!
Junior Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, użytkowników
- Proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla potrzeb użytkowników
- Odpowiadanie na pytania użytkowników przez narzędzie do service desk
- Ciągłe uczenie się nowych rozwiązań
- Redagowanie tekstów pomocy i tutoriali wspierających użytkowników
- Wprowadzanie nowych użytkowników do systemu i zaznajamianie z możliwościami
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami
- Bardzo dobre posługiwanie się iPresso (przeszkolimy)
- Aktywna współpraca z programistami i Account Managerami
Wymagania
- Jeśli spełniasz wymagania w min. 65% - reszty Cię nauczymy!
- Komunikatywność w języku polskim i angielskim
- Chęć poznawania nowych ludzi
- Predyspozycje do pracy z ludźmi i w zespole
- Podstawowa znajomość rynku marketingu internetowego
- Sprawne posługiwanie się aplikacjami webowymi
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Chęć rozwoju i nastawienie na jakość
Oferujemy
- Pracę w zespole, gdzie liczy się zaufanie, myślenie, pomysłowość
- Pracę w innowacyjnej firmie technologii marketingowych
- Pracę nad technologią wykorzystywaną przez największe marki
- Udział w tworzeniu nowych rozwiązań produktowych
- Dużą samodzielność i wpływ na organizację pracy
- Przyjazną atmosferę
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Basen i saunę
- Udział w konferencjach
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Narzędzia pracy
Wynagrodzenie
Od 3000 do 5000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.