W codziennej pracy na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za tworzenie treści na strony internetowe, a także redagowanie tekstów innych autorów. Przede wszystkim będą to artykuły eksperckie, teksty reklamowe, treści w portalach społecznościowych i inne materiały pisane. W zakres Twoich obowiązków będzie wchodziło również wsparcie grafików w przygotowaniu materiałów marketingowych. Do pracy będziesz potrzebował lekkiego pióra, doskonałej znajomości zasad gramatycznych, skupienia na jakości i wyglądzie tworzonych tekstów, a także otwartości na wiedzę z zakresu technologii, biznesu i rekrutacji.
- absolwent lub student ostatniego roku studiów magisterskich, preferowane kierunki: polonistyka, dziennikarstwo, marketing
- lekkie pióro i chęć do nauki – niezbędne
- zainteresowania lub otwartość na wiedzę w kierunku: IT, nowinki technologiczne, gospodarka, rynek pracy, marketing cyfrowy
- dobry język angielski w mowie i piśmie
- doświadczenie w blogowaniu lub w obsłudze systemów CMS (WordPress lub Joomla)
- znajomość html
O warunkach finansowych porozmawiasz z rekruterką.
podczas waszej pierwszej rozmowy telefonicznej
- możliwość elastycznych godzin pracy oraz pracy zdalnej
- rewelacyjny zespół z dużym poczuciem humoru, energicznie i optymistycznie nastawiony do świata
- silny kompetencyjnie zespół, szkolenia i certyfikacja umiejętności
- system benefitów do wyboru, a w nim: karnet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na paliwo, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne (np. kino, teatr, koncerty) i wiele innych
- niepowtarzalna atmosfera, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne