specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
Antal International is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław and Kraków conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy.
For our Client from SSC/BPO sector we are looking for:
Job description
Booking and reconciliation of bank accounts
Booking of incoming payments and reconciliation with sales data
Calculation of bonus for the sales agents – close collaboration with the sales team regarding queries, bonus calculation adjustments and reconciliations
Preparation and booking of transfers to sales agents
General support for other team members on an ad-hoc basis – AR/AP/GL area
Monthly reconciliation of different BS accounts (AR, AP / GL related)
Ensure closing and daily processes are completed in an accurate and timely manner
Ensure compliance with company policies, relevant accounting requirements, SLA and internal controls
Candidate
Fluent command of English and other European language(German/Russian/Greek/Danish/Norwegian/Dutch/Italian/Spanish/Czech/Hungarian/Swedish)
Excellent communication skills
Assertiveness and negotiation skills
High level of pro-activeness and independency
Customer orientation
Strong result orientation & ability to set up own goals/priorities
The offer
Career in the multinational company
Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...