Junior Administrative Coordinator
Location: Warszawa
Twoją misją będzie:
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji: terminowe przyjmowanie/ zbieranie/ przekazywanie oraz wysyłka przesyłek kurierskich i pocztowych
- Przyjmowanie/ zbieranie faktur oraz ich terminowa dystrybucja do osób odpowiedzialnych za ich archiwizację
- Tworzenie PO operacyjnych Spółek, na przypisanych projektach (Enova)
- Właściwe i kompleksowe rozliczanie dokonywanych na kartę zakupów - we współpracy z Office Assistant - (założenie PO, ściągnięcie faktury, przekazanie dokumentów do działu finansów, bieżące ewidencjonowanie wydatków we właściwym zestawieniu itd.)
- Organizacja spotkań i eventów wewnętrznych (rezerwacja przestrzeni w biurach i poza nimi, zamawianie cateringu, rozliczanie wydatków związanych z eventami)
- Organizacja podróży służbowych dla pracowników oraz wsparcie Zarządu w tym temacie
- Koordynacja zaopatrzenia biura w art. spożywcze i biurowe - raportowanie przełożonemu konieczności zamówienia artykułów oraz przygotowywanie zestawień potrzeb i procesowanie zakupów
Czego potrzebujesz, żeby z sukcesem rozpocząć współpracę?
- Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Podstawowa znajomość programu Enova
- Umiejętność planowania i zarządzania swoją pracą
- Dokładność i zaangażowanie w wykonywaniu swoich zadań
- Elastyczność i gotowość do podejmowania nowych wyzwań
- Twoją mocną stroną jest umiejętność skutecznej komunikacji
- Biegła znajomość języka angielskiego (B2/C1)
Co jest interesującego w tej ofercie?
- Praca z doświadczonym zespołem oraz rozwój kompetencji administracyjnych
- Możliwość skorzystania platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp do platformy wspierającej dobrostan psychiczny (warsztaty, webinary, możliwość spotkań z psychologiem lub terapeutą)
- Program poleceń pracowniczych
- Wewnętrzne szkolenia