Najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy – uproszczona księgowość (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    7 godz.
    Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    1 dni
    Obowiązki: Kierowanie procesem księgowym dla klientów. Sporządzanie sprawozdań finansowych i współpraca z audytorami. Nadzorowanie i analiza ksiąg rachunkowych. Zapewnianie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami. Wyliczanie podatków i sporządzanie deklaracji (CIT, VAT)....
  • Specjalista ds. księgowości

    BV Consulting   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Mokotów
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe firmy, Rozliczenia podatkowe i rachunkowe (VAT, CIT), Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, Zarządzanie księgami i dokumentacją zgodnie z przepisami, Kontakt z instytucjami zewnętrznymi jak GUS czy ZUS, Analiza...
  • Specjalista ds. Księgowości

    INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kobylnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Praca z dokumentacją księgową. Tworzenie faktur. Kontrola i bilansowanie VAT i innych rozrachunków. Współpraca z kontrahentami i instytucjami publicznymi.
  • Księgowa (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    10 dni
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
  • Młodszy Księgowy ds. Sprzedaży z Francuskim

    Bridgestone SSC   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych. Prace związane z należnościami (AR), takie jak uzgadnianie faktur, księgowanie typowych transakcji. Uzgadnianie kont księgowych (GL). Regularna komunikacja z punktami sprzedaży we Francji oraz z centralą. Możliwość kontaktu z klientami...
  • Retail Junior Accountant with French

    Bridgestone SSC   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Tasks: Daily bank statement reconciliation; AR tasks such as customer invoicing clearing, posting standard accounting transactions; GL account reconciliation; Regular communication with point of sales across France and HQ Team; Possible contact with customers in France; Possible Record to Report...
  • Młodszy Księgowy w Dziale Księgowości Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale Księgowości

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
  • Młodszy Księgowy

    Telemond Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym się będziesz zajmować: Księgowaniem dokumentów pod nadzorem Głównego Księgowego; Nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
  • Junior Accountant - Treasury & Payments Team

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Młodszy Księgowy Gdańsk
Junior Accountant - O2C Department

Junior Accountant - O2C Department

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
595 dni temu
Junior Accountant - O2C Department
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
Department: Finance
Location: Gdansk Wrzeszcz (Neptun Office)
Rensponsibilities:

About the job

 

Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient service to all of our stakeholders. Besides ensuring business transactions are properly accounted, we gain experience within international environment, develop our skills, try new solutions and contribute to various projects beyond our regular responsibilities.

 

Specifically, you will:

While handling credit control processes you will contribute to performance culture within O2C department. After all, we got to where we are because we're passionate about what we do.

 

Your main tasks would be:

  • Registering and resolving disputes and queries from customers
  • Following up on outstanding debts through outbound/inbound calls and other forms of contact
  • Ensuring all unresolved items are escalated within agreed timeframe
  • Providing input for reporting to relevant business units
  • Dunning internal and external customers
  • Preparing statements
  • Co-operation with Arla business units
  • Training of new employees
  • Documentation update (SOP, HTG, Visio)
  • Other responsibilities as assigned by TL

Who are you?

We are looking for someone, who:

  • Has academic degree in Accounting, Finance, Business, Administration, Economic, Mathematics or similar area
  • Speaks English fluently.
  • Is team oriented and represents proactivity in dealing with issues.
  • Demonstrates good understanding of accounting principles and tools.
  • Has ability to follow instructions and standard work processes to perform routine tasks with high quality and in a timely fashion.
  • Has ability to review documents and files for necessary data, enter appropriate data into systems or files, check records for accuracy and completion and retrieve data to produce reports or answer questions.
  • Has ability to raise and properly solve the query with business, customer.

Furthermore,

If you want to drive innovation and help your colleagues worldwide, then seize this exciting opportunity!

 

What do we offer?

  • Flexible working time (start your day of work between 7-9) and home office work possibility
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development programs (function additions, coordinator programme)
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam
  • Relocation allowance
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
  • Additional holiday depending on length of employment (up to 4 days)

… while in the office you can also use some of below:

  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Values
  • Lead - Have you ever heard that you are the change? Now you now
  • Sense - Are you looking for something more than material benefits in your professional life?
  • Create - Regardless of which department you work in - Your creativity leads us to innovation
Why Arla?

Your future colleagues from HR department describe these generally:
  • Flexible working hours
  • Professional career development
  • Great atmosphere
  • Respectful scandinavian culture
  • No dress code zone
  • Lack of stress at work
  • Tens of benefits
  • Space for self-reliance
Recruitment process
1. Clock the APPLY button
2. Create an account in our HR platform
3. Submit your application
4. Wait for our call
5. Meet with us online
6. Enjoy joining the best team
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy – uproszczona księgowość (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    7 godz.
    Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    1 dni
    Obowiązki: Kierowanie procesem księgowym dla klientów. Sporządzanie sprawozdań finansowych i współpraca z audytorami. Nadzorowanie i analiza ksiąg rachunkowych. Zapewnianie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami. Wyliczanie podatków i sporządzanie deklaracji (CIT, VAT)....
  • Specjalista ds. księgowości

    BV Consulting   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Mokotów
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe firmy, Rozliczenia podatkowe i rachunkowe (VAT, CIT), Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, Zarządzanie księgami i dokumentacją zgodnie z przepisami, Kontakt z instytucjami zewnętrznymi jak GUS czy ZUS, Analiza...
  • Specjalista ds. Księgowości

    INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kobylnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Praca z dokumentacją księgową. Tworzenie faktur. Kontrola i bilansowanie VAT i innych rozrachunków. Współpraca z kontrahentami i instytucjami publicznymi.
  • Księgowa (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    10 dni
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
  • Młodszy Księgowy ds. Sprzedaży z Francuskim

    Bridgestone SSC   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych. Prace związane z należnościami (AR), takie jak uzgadnianie faktur, księgowanie typowych transakcji. Uzgadnianie kont księgowych (GL). Regularna komunikacja z punktami sprzedaży we Francji oraz z centralą. Możliwość kontaktu z klientami...
  • Retail Junior Accountant with French

    Bridgestone SSC   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Tasks: Daily bank statement reconciliation; AR tasks such as customer invoicing clearing, posting standard accounting transactions; GL account reconciliation; Regular communication with point of sales across France and HQ Team; Possible contact with customers in France; Possible Record to Report...
  • Młodszy Księgowy w Dziale Księgowości Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale Księgowości

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
  • Młodszy Księgowy

    Telemond Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Czym się będziesz zajmować: Księgowaniem dokumentów pod nadzorem Głównego Księgowego; Nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
  • Junior Accountant - Treasury & Payments Team

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...