Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
  • Junior Members Support Agent with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
  • Junior Customer Operations Representative - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Join our Danish-speaking Team today! Become a part of our dynamic Customer Operations team, where you'll engage in daily order management, handle disputes and queries, and contribute to customer reporting. In addition to these responsibilities, you'll manage daily phone calls with customers to...
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów z systemem magazynowym. Konfigurację i zarządzanie kontami e-mail oraz tworzenie loginów. Instalację oraz konfigurację skanerów i oprogramowania (np. MS Office, Windows). Monitorowanie stanu urządzeń oraz wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Support Team Leader

Polpharma Biologics
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
771 dni temu
IT Support Team Leader
Gdańsk
Rozwijaj się z nami
Polpharma Biologics to jeden z najnowocześniejszych ośrodków badań i rozwoju oraz produkcji leków biologicznych w Europie. Jesteśmy międzynarodowym zespołem doświadczonych ekspertów oraz ambitnych młodych naukowców posiadających wspólne cele i wartości. Biotechnologia jest naszą pasją, dzięki której wspólnie opracowujemy leki będące nadzieją dla pacjentów cierpiących na ciężkie choroby. Razem tworzymy przyjazne miejsce pracy, w którym możemy się rozwijać oraz realizować swoje ambicje. Dołącz do nas!
Twoja rola


Zarządzanie zespołem, przepływem pracy i zasobów. Dbanie o rozwój oraz motywację członków zespołu. Wraz z zespołem rozwiązywanie bieżących problemów ze sprzętem IT, oprogramowaniem i infrastrukturą w celu zapewnienia użytkownikom możliwości jak najszybszego wznowienia pracy na swoim stanowisku komputerowym. Wspieranie firmy w zakresie wdrażania i utrzymania aplikacji w tym aplikacji podlegających rygorom walidacji. Odpowiedzialność za terminową realizację zadań zespołu i ich jakość. Dbanie o kompleksową obsługę zleceń i zapytań naszych klientów.
 

Twoje zadania
  • Realizacja zadań, projektów wspólnie z członkami zespołu
  • Delegowanie i przydzielanie zadań członkom zespołu
  • Nadzorowanie realizacji zadań i postępu prac
  • Wspieranie zespołu w codziennych działaniach
  • Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem zespołu
  • Rozwiązywanie problemów i rozstrzyganie konfliktów między członkami zespołu
  • Analizowanie i proponowanie usprawnień w funkcjonujących procesach i procedurach
  • Raportowanie działań, wyników do managera wyższego szczebla
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń problemów użytkowników, wstępna priorytetyzacja, analiza przyczyn źródłowych w platformie ServiceNow
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników, usterek sprzętu IT lub kierowanie do właściwego serwisu/grupy wsparcia
  • Instalowanie i konfiguracja sprzętu, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych
  • Pomoc użytkownikom w bieżących zgłoszeniach (np. odzyskiwanie plików, nadawanie dostępów, uruchamianie systemów)
  • Tworzenie dokumentacji systemów IT wykorzystywanych w organizacji
  • Zarządzanie kontami użytkowników, grupami oraz komputerami w AD/AAD
  • Uczestnictwo w projektach IT jako członek zespołu
  • Wykonywanie wymian komputerów, telefonów, drukarek, urządzeń peryferyjnych
  • Wsparcie wydarzeń firmowych, przygotowywanie sprzętu wideokonferencyjnego
  • Zarządzanie usługą Microsoft Office 365
  • Zarządzanie systemami zdalnej dystrybucji i monitorowania oprogramowania
  • Wspomaganie Administratorów IT w obszarze zarządzania serwerem plików, pocztą elektroniczną, systemem antywirusowym, serwerami aplikacji
  • Praca w zespole, wspieranie innych pracowników z działu IT w ich codziennych obowiązkach
  • Szkolenie użytkowników w zakresie podstawowych funkcjonalności sprzętu i oprogramowania
Jesli posiadasz
  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze IT
  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Praktyczną znajomość dobrych praktyk ITIL (mile widziany certyfikat)
  • Min. średnie wykształcenie (mile widziane wykształcenie kierunkowe IT lub techniczne)
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Znajomość środowiska Microsoft klient/serwer
  • Znajomość oprogramowania biurowego Microsoft Office 365
  • Znajomość budowy komputerów PC, urządzeń peryferyjnych
  • Znajomość środowiska MacOS/iOS/Android
  • Doświadczenie w pracy na platformach ticketowych IT (preferowany ServiceNow)
  • Znajomość Microsoft System Center Configuration Manager, Endpoint Manager będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność obsługi urządzeń audio i video na salach spotkań
  • Wytrwałość w rozwiązywaniu problemów i samodzielność
  • Łatwość w komunikowaniu się z użytkownikami, cierpliwości i empatię w kontaktach z innymi osobami
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasu
Oferujemy
  • Prywatna opieka zdrowotna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Pracowniczy program emerytalny;
  • Pakiet relokacyjny;
  • Dodatkowy dzień wolny;
  • i więcej…
  • Prywatna opieka zdrowotna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Pracowniczy program emerytalny;
  • Pakiet relokacyjny;
  • Dodatkowy dzień wolny;
  • i więcej…
Dlaczego warto do nas dołączyć
Napisz, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej career@polpharmabiologics.com
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Polpharma Biologics

#PolpharmaBiologics to jeden z najnowocześniejszych ośrodków badań i rozwoju oraz produkcji leków biologicznych w Europie. Jesteśmy międzynarodowym zespołem doświadczonych ekspertów oraz ambitnych młodych naukowców posiadających wspólne cele i wartości. Biotechnologia jest naszą pasją, dzięki której wspólnie opracowujemy leki będące nadzieją dla pacjentów cierpiących na ciężkie choroby.
Razem tworzymy przyjazne miejsce pracy, w którym możemy się rozwijać oraz realizować swoje ambicje. Chcielibyśmy, abyś do nas dołączył.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
  • Junior Members Support Agent with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
  • Junior Customer Operations Representative - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Join our Danish-speaking Team today! Become a part of our dynamic Customer Operations team, where you'll engage in daily order management, handle disputes and queries, and contribute to customer reporting. In addition to these responsibilities, you'll manage daily phone calls with customers to...
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów z systemem magazynowym. Konfigurację i zarządzanie kontami e-mail oraz tworzenie loginów. Instalację oraz konfigurację skanerów i oprogramowania (np. MS Office, Windows). Monitorowanie stanu urządzeń oraz wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379