Misją LOTAMS jest oferowanie usług najwyższej jakości poprzez wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z najwyższymi standardami, by zapewnić niezawodność operacji lotniczych i bezpieczeństwo pasażerom.
- Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów;
- Obsługa systemu Helpdesk;
- Obsługa systemu SDK;
- Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT;
- Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki;
- Projektowanie oraz modernizowanie sieci informatycznych.
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku;
- Dobra znajomość systemów Windows 10 oraz Windows 11;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office 365;
- Znajomość systemu AD;
- Podstawowa znajomość budowy oraz zasad działania komputera i drukarki, a także umiejętność usuwania prostych usterek;
- Znajomość protokołu TCP/IP oraz znajomość urządzeń sieciowych;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych;
- Dobra organizacja pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym Multisport, LUXMED;
- Preferencyjne ceny biletów lotniczych;
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych;
- Elastyczne formy zatrudnienia.
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.