Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
6 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
ATSI S.A jest firmą rozwijającą nowoczesne aplikacje oraz systemy IT.
Razem z FORTRESS Gaming Technologies należymy do działu projektowo-badawczego Grupy NOVOMATIC– jednego z światowych liderów na rynku rozrywki, gier losowych i systemów loteryjnych. Nasze oprogramowanie prezentowane jest na renomowanych targach branżowych i można je znaleźć niemal na każdym kontynencie.
Od blisko 20 lat wspieramy i realizujemy potrzeby koncernu NOVOMATIC w wielu technologiach i na wszystkich etapach wytwarzania oprogramowania. W pracach projektowo-programistycznych korzystamy z najlepszych metodyk zwinnych: Scrum, Kanban, XP, TDD i BDD.
W Polsce zatrudniamy ponad 200 developerów i realizujemy kilkadziesiąt projektów, cały czas rozbudowując zespół.
IT Support Specialist
Location: Kraków
Co będziesz robił?
Wspierał utrzymywane systemy
Instalował i konfigurował oprogramowanie
Analizował występujące problemy zgłaszane przez klienta
Dokumentował usunięte błędy i budował bazę wiedzy
Co musisz umieć?
Mieć doświadczenie w pracy z systemami MS Windows XP/7/8
Znać systemy operacyjne MS Windows Server i Linux
Znać w stopniu podstawowym SQL, Microsoft SQL Server, technologię sieci LAN/WAN
W stopniu dobrym znać język angielski, zarówno w mowie, jak i w piśmie
Analizować i rozwiązywać problemy
Efektywnie pracować w zespole
Mieć co najmniej dobre kompetencje interpersonalne i wysoką kulturę osobistą
Co będzie dodatkowym atutem?
Znajomość sprzętu komputerowego (hardware)
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku Specjalista Helpdesk
Zapewnimy Ci:
Pracę w międzynarodowym zespole przy unikalnych projektach
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
6 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...